![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Sa va prezint si E 12-le meu.Stiu ca o sa aveti multe de obiectat in privinta modificarilor asa ca va rog sa fiti indulgenti.In viitorul apropiat o sa-i montez un 2.0 in 6 pistoane injectie si cutie in 5.Momentan masina e la garaj pentru monta inapoi cutia in 4 tr pentru ca cea in 5 s-a spart cand mi-a sarit cardanul.Va las cu pozele.......
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
bine ai revenit jane. atat timp cat nu primesti sugestii..n are dc sa ti reproseze nimeni nimic.
pacat ca n ai postat aici tot procesul prin care ai facut masina -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
bine ai revenit jane. atat timp cat nu primesti sugestii..n are dc sa ti reproseze nimeni nimic. pacat ca n ai postat aici tot procesul prin care ai facut masina poate o sa pun si cateva poze de cand am luat masina pana la sfarsit-trebuie sa le caut...oricum masina nu e terminata si nu stiu daca o sa o termin vreodata ca tot timpul imi mai vine cate o idee...asa ca o sa fac poze la toate modificarile pe cere o s le mai fac.Apropos ma ajuta cineva cu un solex dublu? This post has been edited by eugene12: Nov 13 2008, 07:24 AM |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
solex dublu? Daca vorbesti de 40PHH iti sfatuiesc sa ta orientez la alceva. Numai daca le refaci sau gasesti un set in stare foarte bune. Toate sun veche, si majoritate au uzura la lagere de clapete de acceleratie. Trag aer fals si nu mai merge rotund motor pe relanti si pe sarcina mica. In plus sunt greu de reglat si nu pot fi adaptat la motorul tau ca nu gasest alt venturi etc. Mai bine weber DCOE 40, eventul mikuni sau dellorto. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 06:29 PM |