![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 39 Joined: 27-October 08 Member No.: 2,286 Car: E36 Engine: 1.6 101 CP ![]() |
Salutare,
Recent mi-am achizitionat un auto BMW 316i, 1995 si am rugamintea sa ma ajutati cu cateva intrebari : 1. Ce verificari trebuie sa fac la masina inainte de RAR >? ce piese trebuie sa schimb si ce marca? ex. ulei, filtre, bujii, etc 2. Pot pune geamuri electrice si pe spate? Daca da de unde sa cumpar kit-ul. 3. Ce model de alarma imi recomandati? Multumesc, Dacian |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Vorba lui Bart, daca a curs, chiar daca nu-i barca, intr-o luna va fi.
Cauciucurile all-season sunt ok daca nu ai pretentii la performante vara si daca nu vrei sa faci expeditii prin nameti iarna. Cel putin la E28, 205/60R14 all-season resapate si-au facut treaba... in toate sezoanele ![]() Amortizoarele cumpara-le pereche. Eu la E28 am experimentat amortizoare asa: - incarcate - misto, tari, dar unul a cedat rapid si facea masina sa valseze le denivelari luate cu peste 130km/h - pe fata am Bilstein facute la Sibiu, luate la ~1 mil bucata. Nu sunt tari, nu sunt moi, sunt normale, banale. Isi fac treaba excelent dupa un an, 30.000km si o busitura urata luata de una din roti. - pe spate am Monroe de vreo 20.000km. Astea trebuiau imperecheate cu arcuri mai tari. Se tin foarte bine. Am dat vreo 2,2 mil / bucata.
Reason for edit: mai pe limba noastra
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 103 Joined: 31-October 08 From: BUCURESTI Member No.: 2,295 Car: 2002 Alpina, 318 Ci E 46 Engine: M 10 200 cp ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
SEZONURI? Nu comentam dar scrie sub poza ta super moderator, habar n-am ce inseamna dar cred ca e de bine. Succesuri! Nu? ![]() ![]() Multumescuri pentru corectie. Stiam ca e ceva in neregula cand am scris dar pur si simplu mi-a fost lene sa ma mai gandesc... asa-i cand trebuie sa gandesti 8-10 ore pe zi in engleza... Nu cred ca sunt "super bla bla" doar pentru calitatea exprimarii in limba romana. Back on-topic, bineinteles ca ideal e sa ai cauciucuri noi, nu resapate, preferabil unele de iarna pentru iarna-primavara si de vara in rest. Dupa posibilitati, la inceput am avut unele resapate de iarna (doar pe spate, pe fata le-am lasat pe cele de vara...). S-au tinut excelent pe zapada (urnit din nameti, croaziera cu 90-110 km/h pe zapada) dar si pe asfalt la 180km/h. Anul asta le schimb (dupa 4 ierni), pentru ca unul din ele a fost gaurit urat cu un cui, plus ca incepusera sa crape. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 05:28 AM |