![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 39 Joined: 27-October 08 Member No.: 2,286 Car: E36 Engine: 1.6 101 CP ![]() |
Salutare,
Recent mi-am achizitionat un auto BMW 316i, 1995 si am rugamintea sa ma ajutati cu cateva intrebari : 1. Ce verificari trebuie sa fac la masina inainte de RAR >? ce piese trebuie sa schimb si ce marca? ex. ulei, filtre, bujii, etc 2. Pot pune geamuri electrice si pe spate? Daca da de unde sa cumpar kit-ul. 3. Ce model de alarma imi recomandati? Multumesc, Dacian |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
![]() am avut ocazia sa vad si varianta nerafinata a ultimului post de la sconx ![]() Cred ca ne agitam cam tare... adica si eu ca incepator intr-ale masinilor as fi ascultat mai degraba de amicul meu Gigi-Fane decat de unii de pe net. Cred ca sunteti si un pic prapastiosi in legatura cu marcile de ulei... cu toate ca Mobilul asta turcesc nu mi-a inspirat niciodata incredere. Mai degraba BP (chiar daca unii zic ca-i varza), care e produs de acelasi grup ca si Castrol. Am pus Magnatec la ultimul schimb, sunt curios daca o sa-l pape la fel ca pe BP. Dacian, in concluzie: 1. NU pune ulei mai subtire decat e recomandat. 2. NU folosi porcarii de spalat motorul, decat daca stii ca ai scapat o mana de nisip in ultimul schimb de ulei ![]() Da, solutia de spalat circuitul de racire e ok, dar aia de spalat uleiul e useless, sau mai rau. De ce nu as mai pune ulei subtire? Pentru ca am prins odata Valvoline 5W40 la superpret si l-am pus in TD. Coincidenta sau nu, la 2 saptamani motorul era pe chituci, turbina si compresia duse pe pustiu. Si injectoarele mucificate, dar nu vad legatura cu uleiul. Si pentru ca al meu M30 de 230.000 km trage parca mai vartos inainte de a ajunge la temperatura normala (deci uleiul e gros inca, neincalzit). Lucru experimentat si pe alt M30 de 190.000km. Bine, aici ai putea spune ca de fapt la rece injectia debiteaza mai multa benzina. Dar eu n-am observat asta cand motorul e rece, ci doar neincalzit pana la jumatate. Unde mai pui ca uleiul se incalzeste mai greu decat motorul. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Asa e , suntem cam agitati. E si o chestie de folclor cu ulei asta, odata cand ai parasit cea ce a recomandat producatorului. Stiu numai ca are sens sa nu pui lei mai subtire decat e recomandat cand erau motor noua. Unu pentru ca de cand era nou sigur a apucat ceva uzura, cea ce sa reflecteaza printre alte si la presiune de ulei mai ales la turatie mai mici. Doi pentru ca, daca iau la exemplu 202-ul din 68, cand era fabricata motor utilajele nu avea precizia/tolerante pe care au utilaje de azi.
Despre spalat motor, daca e un motor cu km multi, exista sansa sa te trezesti cu scurgeri pe la semeringi, si poate si garnituri. Exemplu practic, M30 al meu de 300.000 merge bine pe ulei castrol 10W40, care e si ulei recomandat in cartea masinei. Merge bine in sensul ca nu consuma, nu bate, nu tacana, nu ude bujiile. Nu sunt specialist. Nici aventurier. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 05:27 AM |