![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 10-April 08 From: Bucharest Member No.: 1,579 Car: E34 Engine: M50 2.5 200cp ![]() |
Tinand cont de faptul ca E34 IX difera foarte mult pe dedesupt fata de un e34 normal, intrebarea mea , daca exista cineva mai luminat, este: Merge sa-i pun M6 pe 19 cu cauciucuri prin explozie? ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
ai testat tu materialul din care sunt facute???
poate la finisaje si optic sunt de calitate. china are mari probleme cu calitatea aliajelor.turcia la fel singurii care mai respecta retetele si tratamentele pt aliaje sunt firmele mai mari.adica una e sa cumperi un gunoi replica si alta e sa cumperi una originala fie ea de bmw sau de firma bbs oz rial dotz ............. ca s frumoasa mari si ieftine nu contesta nimeni. au am avut.si sper sa nu mai am niciodata.le am cumparat pe 18 noi la pret de jante adevarate pe 15:PP am castigat la ele 20 de euro ........doamne ce gunoaie.bine ca am scapat de ele.iti furau ochii ca s lucioase si mari .........da in rest ma simteam ca si cum as avea o iubita de pe centura .ieftina si de proasta calitate. deci say no to replicas -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 30th June 2025 - 12:51 PM |