![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
nu stiu daca am selectat alea bine.e prima oara cand ma chinui sa fac un poll:PP
deci as vrea la primavara sa ma apuc sa montez un turbo.ca vad ca deja a devenit banal sa ai turbo pe masina dar eu am o problema nu stiu pe care sa pun. pe interceptor sau pe cs u? ce ati alege ?dece ?argumente.pls eu personal merg pe mana la interceptor. mai mare mai asezata pe strada mai lunga .........cu punte spate pe discuri (cs tamburi) spatiu mai mare la motor si plus ca imi place mie mai mult. ma gandeam sa fac un credit sa cumpar tot odata............dar la dracu nu merita......asa ca pe rand cate 1 piesa pe luna. nu vreau sa ma duc la curse .......doar asa sa fie acolo:P ca am melci multi in curte si nici unu pe masina. -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
SI.
Pentru ca-i mai usor de facut. Pentru ca n-as umbla la CS, e prea misto. Pentru ca si-asa te plangeai de probleme la injectia SI-ului. Asa scapi de ele si iti faci altele, dar pentru un scop nobil ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 10:49 AM |