![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 11-October 08 Member No.: 2,240 Car: E36 Compact Engine: M43 1.9i 105Cp ![]() |
Am deschis topicul asta in speranta ca cineva stie si ma va ajuta... am un E36 compact din '99 cu motor de 1.9i, 77kw problema este ca de 2 luni incoace imi sta becul "check engine" la bord aprins, am pus-o pe tester si imi da eroare la prima sonda de gaze (sonda lambda). Prima data am schimbat aceasta sonda cu una Sh originala,am sters erorile, si am facut 200km dupa care iar s-a aprins. Am cumparat una noua Bosch, am sters erorile, si dupa 50km iar s-a aprins.
Nu stiu ce sa fac, de unde o fi problema, ce trebuie inlocuit. Am codurile de erori 0087 si 00AB am rugamintea sa ma ajutati ce sa fac, daca stie careva sau daca i s-a mai intamplat cuiva. Niste sfaturi astept!!! |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Sigur nu ai catalizatorul infundat si de acolo atatea erori? Este posibil din cauza ca ai catalizatorul infundat ce iti iese tie pe evacuare (o parte din gaze) sa ramana pe traseu pana in catalizator, sonda lambda sa incerce sa iti dea un amestec mai sarac, iar ECU isi da seama ca motorul nu merge bine la acel debit mic de benzica care crede sonda lambda ca ar fii potrivit pentru a nu avea noxe si consum mare, de aici pana la a trece sonda lambda pe avarie de catre ECU nu este decat un pas. Incearca sa scoti o parte din traseul de evacuare si vezi cum arata evacuarea, daca are depuneri mari sau este bine. Nu stiu exact sa iti spun cum poti sa iti dai seama daca ai catalizatorul infundat sau nu, singura varianta ar fii sa vezi in sarcina cu cineva in spate daca scoate fum la talpa.
Ca intrebare, se intampla sa iti porneasca greu?? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 09:28 AM |