![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
nu stiu daca am selectat alea bine.e prima oara cand ma chinui sa fac un poll:PP
deci as vrea la primavara sa ma apuc sa montez un turbo.ca vad ca deja a devenit banal sa ai turbo pe masina dar eu am o problema nu stiu pe care sa pun. pe interceptor sau pe cs u? ce ati alege ?dece ?argumente.pls eu personal merg pe mana la interceptor. mai mare mai asezata pe strada mai lunga .........cu punte spate pe discuri (cs tamburi) spatiu mai mare la motor si plus ca imi place mie mai mult. ma gandeam sa fac un credit sa cumpar tot odata............dar la dracu nu merita......asa ca pe rand cate 1 piesa pe luna. nu vreau sa ma duc la curse .......doar asa sa fie acolo:P ca am melci multi in curte si nici unu pe masina. -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
![]() ![]() glumesc...am vazut cat esti d calculat ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 02:40 PM |