![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
nu stiu daca am selectat alea bine.e prima oara cand ma chinui sa fac un poll:PP
deci as vrea la primavara sa ma apuc sa montez un turbo.ca vad ca deja a devenit banal sa ai turbo pe masina dar eu am o problema nu stiu pe care sa pun. pe interceptor sau pe cs u? ce ati alege ?dece ?argumente.pls eu personal merg pe mana la interceptor. mai mare mai asezata pe strada mai lunga .........cu punte spate pe discuri (cs tamburi) spatiu mai mare la motor si plus ca imi place mie mai mult. ma gandeam sa fac un credit sa cumpar tot odata............dar la dracu nu merita......asa ca pe rand cate 1 piesa pe luna. nu vreau sa ma duc la curse .......doar asa sa fie acolo:P ca am melci multi in curte si nici unu pe masina. -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
Buna idee cu turbo da mai greu cu pusul in practica
Hai sa imi zic si io parerea: PE INTERCEPTOR De ce: 1 cs-ul e mai mic,mai inghesuit si cred ca 170 de cai sunt suficienti 2 pe INTERCEPTOR ai mai mult loc,e mai mare masina,motorul e mai mare si mai puternic(deci ai putea sa scoti mai multi cai din el) Oricum indiferent de alegere BAFTA -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th August 2025 - 09:40 PM |