![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 45 Joined: 13-July 06 Member No.: 382 ![]() |
Revin cu alte mici probleme cu al meu E36 318i. Se aude motorul ca un diesel (presupun ca sunt tacheti). Intrebarea fiind: daca pun un ulei mai gros gen 15w40 , se mai diminueaza zgomotul? Sau trebe schimbati tachetii sau ceva pe acolo?
Alta chestie ar fi stabilitatea pe drum. Daca dau peste denivelari , ''pleaca '' de spate. Suspensie spate e destul de tare, daca apas pe coltul masini nu prea se lasa. Oare ce ar fi? Alta mica problema ar fi cu temperatura la motor. Daca stau mai mult de 15 min in trafic se duce pe rosu. In mers nu e nici o problema. Ma gandesc sa nu fie vascocuplajul la ventilator. Si ar mai fi consumul.......cam 14 in oras....e normal? ( stau intrun oras mai linistit) |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
cu fugitul pe spate e posibil sa fie din amortizoare
mai intai du-te sa-i verifici geometria (pe spate) daca iti incinge NUMAI cand esti in trafic altfel nu, mai mult ca sigur e vascocuplajul (asta daca mai ai calandru intre radiator si motor) consumul daca mergi prin bucuresti, din pacate cam atat e.. si eu am avut 318 e36 si rar de tot scoteam 12L/100km asta cand era destul de liber... -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 30th June 2025 - 01:36 AM |