![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp ![]() |
Scuterul meu de oras GSR600 a primit un fratior mai "mic" pentru drumuri mai lungi, cu carene.
Moasa, din Japonia, dupa nastere a declarat urmatoarele: Se numeste: Kawasaki ZZR1400,2008, 0km, Culoarea: Metallic Midnight Sapphire Blue, Capacitate cilindrica: 1400cc, Putere: 203CP cu Ram Air, Cuplu motor:170Nm la 7500rpm, Capacitate revervor:22L, Greutate: 224kg, Sistem de franare Nissin: Discuri wave race, Furca full reglabila race, Etriere radiale,Placute Race, Asistat fata-spate de ABS, Performante: 0-100: 2,5sec 0-200: 7,1sec Viteza maxima:299(real)km/h (limitat)- nelimitat: putere stock ~360km/h Kawasaki ZZR1400 is the most powerful series production motorcycle in the world at this moment. Si acum,in calitate de tata fericit,va prezint poze cu fatul, de la maternitate: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Si ceva actiune cu el: Prezentare: http://www.youtube.com/watch?v=o-vMMei4WhA Top Speed: http://www.youtube.com/watch?v=m-XiouPyk6E -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 4 Joined: 18-October 06 Member No.: 463 Car: F650 Engine: gs 650cmc 55cp ![]() |
Este incredibila aceasta motoreta, multi de aici nu-si imagineaza cat poate fi de docila o astfel de bruta, eu pe o surioara mai mica a ei un gsx-r de 1000 din 2008 m-am simtit extrem de protejat, si aici e rau iti ofera o pseudo-protectie care iti ramane intiparita in creier si trebuie sa fii constient mereu de potentialul ei devastator.
Intre busa si zx14 este doar o chestie de gust, multi or sa te intrebe de ce nu ai luat haya, dar sunt cam aceeasi mancare de peste si merg ambele cam pe aceeasi filozofie, acuma pe serpentinele stranse o sa-ti dea rusinica multe mobre mai ''nesanatoase si cu mai putini armasari'' (ca sa nu zica lumea ca preaslavesc asa de tare mobra) pt ca are niste kg deloc de neglijat si inertie nitel cam mare dar acuma sa incepem sa numerotam si plusurile de exemplu stai la un semafor intr-o seara asteptand linistit si vine din greseala cea mai rapida masina din Romania(sa-mi ziceti voi care e) nu mare mi-ar fi mirarea ca la verde sa fii inaintea lui pana pe la 315-320km/h sau cel putin egal cu el(daca tu ai avea pasager de data asta). Pt asa o motocicleta regele autostrazii e putin spus, poate imparatul Autobahn-ului. Sa aveti grija unul de altul si sa va iubiti mult... Asfalt aderent! -------------------- We don't call it a drift, we call it a power-slide!
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th July 2025 - 12:51 AM |