![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
mm am vazut la silviu in semnatura ce intrebari i se pun
![]() la mine pe scurt ca tre sa fug de la serv. da dece iti plac astea vechi? da dece consuma asa mult? da e pe carburator? are injectie din 72? cat ai dat pe ea? cat ai bagat in ea? cat ai fugit cu ea? da mai merge?? da dece nu o vinzi ?asta e cea mai penala adresata mie personal da dece ti atatea cotete ? da dece nu le vinzi pe toate sa ti iei una mai noua? da dece bagi bani in ele? da de unde ai pasiunea asta? da cat consuma domne?..........mama asa mult:PP cat prinde? si lista .o sa continue.acum nu mi vin toate in minte -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
In momentul in care iti place cu adevarat si tii la un lucru comentariile rautacioase ale celor din jur sunt de prisos.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 09:28 PM |