![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 3 Joined: 15-September 08 Member No.: 1,792 Car: e34 Engine: TDS 2.5 143 CP ![]() |
Hai salut si bine v-am gasit. Ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat? Sa va zic despre ce e vb: am pe cineva plecat din tara care vinde un BMW E34 525TD 114CP neinmatriculat cu 1500 Euro. Din recomandarile lui si ale unor prieteni am inteles ca masina e buna, motorul cica ar fi bun, problema ar fi cu vopseaua (doamna nemtoaica bine intentionata a vopsit-o cu un spray). Dati-mi va rog niste sfaturi, la ce sa ma uit cand ajung s-o deschid si sa ma uit prin ea.
De consum stiti ceva? Pe net am vazut ca se duce cam in 11% urban si 7% extra. O vopseala metalizata decenta cat m-ar ajunge? Mai spuneti-mi va rog daca stiti de ceva probleme frecvente la acest model. Va multumesc P.S. Am atasat si 2 poze cu masinuta |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
cred ca are in jurul a 1500kg cu motorul TD. Asta pt ca 520i are 1430 kg stock(in talon).
Uita-te la aripile fata, langa stalpul de imbinare cu usa, sa nu fie ruginite in partea de jos. Uita-te in portbagaj, la locul unde sta roata de rezerva, uita-te la suportii pt cric, sa nu fie mancati de rugina, uita-te in filtrul de aer, sa nu fie ulei ( mult ) acolo - daca e, probleme cu TURBO. Mai poti verifica mersul motorului cu capacul la ulei scos, cand e putin caldut, sa nu dea gaze multe pe-acolo(preferabil deloc). Verifica sa nu bolboroseasca in vasul de expansiune, cand e motorul caldut. Usile sa nu fie ruginite in partea de jos, unde calca pe chedere. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 29th June 2025 - 04:57 PM |