![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 404 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 242 Car: E46 Engine: M54 ![]() |
Poate reuseste cineva sa ma lamureasca ce mi se intampla de la o vreme: pana acum acul ce indica temperatura apei se ridica in mod normal pana la jumatatea cadranului unde intepenea. Adica oricum as fi mers cu masina temperatura apei nu mi-a trecut NICIODATA de jumatatea ceasului.
Cum spuneam, de cateva zile am observat cu surprindere ca acul respectiv a trecut binisor de jumatate si acum variaza in jurul urmatoarei liniute de pe cadran. Sincer chestia asta a inceput sa ma ingrijoreze. Aveti idee care poate fi cauza schimbarii? -------------------- Topas blau
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 11 Joined: 1-June 08 Member No.: 1,671 Car: e36 Engine: 20i 110kw ![]() |
am si eu o problema cu apa si am citit pe aici totul bun si interesant; numai ca la mine daca stau in trafic 15-30 minute creste temperatura la rosu. am schimbat si busonul de la antigel aveam presiune in radiator tot timpul (nu am reusit sa vad daca era numai de la el poblema: aer in radiator ). dar mai am o problema care am vazuto, daca ii dau blana baga caldura inauntru daca merg la relantiu sau sub 2500 turatii nu vrea sa bage aer cald
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 04:41 AM |