![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
d cand a inceput sa se raceasca nu mi mai tragea masina...pana azi cand am scos bujiile si le am curatat nitel...d fapt am pus altele
![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
d cand a inceput sa se raceasca nu mi mai tragea masina...pana azi cand am scos bujiile si le am curatat nitel...d fapt am pus altele ![]() In primul rand, ai grija la ce benzina pui. O cifra octanica scazuta, o benzina de proasta calitate, avansul, etc... astea pot provoca detonari... Edit: De exemplu, cifra octanica ridicata a benzinei duce la cresterea temperaturii de combustie, ceea ce scade riscul sau posibilitatea detonarilor... Nu stiu exact cum sa spun... Probabil ca cineva mai priceput in limbaj mecanic poate sa iti explice mai pe larg. Ceea ce vroiam sa subliniex e ca prima data verifica lucurile elementare: benzina, avans, etc... This post has been edited by Rares: Sep 3 2008, 10:09 PM -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th August 2025 - 08:42 AM |