![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
mm am vazut la silviu in semnatura ce intrebari i se pun
![]() la mine pe scurt ca tre sa fug de la serv. da dece iti plac astea vechi? da dece consuma asa mult? da e pe carburator? are injectie din 72? cat ai dat pe ea? cat ai bagat in ea? cat ai fugit cu ea? da mai merge?? da dece nu o vinzi ?asta e cea mai penala adresata mie personal da dece ti atatea cotete ? da dece nu le vinzi pe toate sa ti iei una mai noua? da dece bagi bani in ele? da de unde ai pasiunea asta? da cat consuma domne?..........mama asa mult:PP cat prinde? si lista .o sa continue.acum nu mi vin toate in minte -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
tot ca bou rad si eu in fata calulatorului
![]() si mare parte din intrebari le-am primit si eu.iar acum cu toate ca in lumea noastra un 2.0i m20 cum am eu e aproape cel mia mic motor cu exceptia lui 1.8,multi au ramas uimiti cand leam zis ca e motor de 2000.uau,2000 6 pistoane!parca ine stie ce era ![]() ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 03:22 AM |