![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
azi am mers cu masina ...am oprit-o si cind am pornit iar nu se mai stige becul la ulei..
m-am uitat la ulei ,este, am dat busonul jos de la capac culbutori si nu prea s-ar vedea ca mai urca uleiul...am mai mers vreo 3 km usor cu ea pina acasa si a inceput sa scirtaie ceva.... ![]() sa se fi dus pompa de ulei??? nu o sa o mai pornesc pina nu o sa ii dau tot capacul de la culbutori jos sa vad daca urca ulei in rampa.... in afara de pompa ce ar mai putea sa pice? am uitat sa spun ca este vorba de ursul 324 D.... This post has been edited by jakal: May 1 2008, 03:21 PM -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
scartaitul se auzea in zona din fata a motorului? am si eu un scartait si nu stiu de la ce e. mie mia aparut dupa ce am schimbat distributia si am facut un drum de 300km imediat dupa aia
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 09:48 PM |