![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
mi-am luat un motor dar nu-mi porneste. stiu ca sunt multe cauze dar controlandu-le pe toate mi-a mai ramas doar calculatorul (ECU) care este un bosch cu seria 0261200413 nu gasesc vreau sa stiu cine are unul de vanzare?
multumesc! cere-ti un pret corect!! ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Mai mult ca sigur ca ai uitat o masa sau un +. Mai verifica o data firele. Am intalnit deseori sa ramana un fir ascuns si sa nu-l vezi.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
Mai mult ca sigur ca ai uitat o masa sau un +. Mai verifica o data firele. Am intalnit deseori sa ramana un fir ascuns si sa nu-l vezi. AM REZOLVAT PROBLEMA!!!!! masina mea fiind din 97 ca orice masina de dupa 95 are IMOBILIZATOR! problema a fost doar din 2 fire care trebuia legate intre ele (firul care ducea in calculator la pinul 10 cu cel care ducea tot in calculator la pinul 80) acestea doua trec prin instalatia masinii si duc in imobilizatorul care se afla sub torpedou . le-am identificat ,le-am taiat si le-am legat intre ele. simplu nu? masina a plecat la sfert. problema celor doua fire este aceea de a taia scanteia pentru a nu fi furata masina:) pentru 2 fire am stat 3 saptamani sa pornesc un motor. nu imi atribuii vre-un merit pentru ca fara ajutorul unui prieten din bucuresti , adi , care se ocupa numai de bmw-uri nu as fi rezolvat nimic. asta e , s-a rezolvat problema,si sunt fericit:)) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 12:18 PM |