![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
mi-am luat un motor dar nu-mi porneste. stiu ca sunt multe cauze dar controlandu-le pe toate mi-a mai ramas doar calculatorul (ECU) care este un bosch cu seria 0261200413 nu gasesc vreau sa stiu cine are unul de vanzare?
multumesc! cere-ti un pret corect!! ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Esti sigur ca e calculatorul in sine si nu ai uitat vreo masa sau un + ? Da si tu mai multe detalii daca vrei sa te ajutam, gen pe ce masina l-ai pus, ai umblat la fire, etc.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
Esti sigur ca e calculatorul in sine si nu ai uitat vreo masa sau un + ? Da si tu mai multe detalii daca vrei sa te ajutam, gen pe ce masina l-ai pus, ai umblat la fire, etc. masina este o pisica coupe din 97. a avut motor de 1800 is si vreau sa-i pun motor de 2500 24 v din 94. la fire nu am umblat , ma refer la mufa de care se leaga instalatia masinii cu cea a motorului, nu am avut de ce ca firele practic sunt la fel (am verificat ![]() totusi...... am pus aparatul de masura pe mufa care intra in fiecare bobina de inductie si imi arata 6 volti... curios,nu? cum dadeam la contact...... 0 volti.....de ce? sa fie intradevar o masa sau un plus ne la locul lui? da-ti-mi o sugestie,va rog! merci. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 10:20 AM |