![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
Am inceput. Motorul l-am luat de la TiL, este supus unei reconstructii si va fi urcat pe masina cat mai curand posibil. Va primi segmenti, cuzineti, curele, pompa apa, garnituri, simeringuri, esapament. Poate cineva sa imi spuna ce raport are diferentialul pentru acest motor, pe E34? Am cautat informatii pe net, dar nu am gasit nimi in privinta raportului. Mi-e cam frica sa nu se impace bine cu 2.65-ul care il am acum pe masina. De asemenea, rog pe cei ce au avut asa ceva, sa imi spuna daca modelul de 524 E34 are economentru la motorul cu pompa diesel simpla, mecanica.
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
eu zic ca un td in apele lui face banii,diferenta de putere e destul de mica intre td si 2.0 M20 eu zic daca M21 e ok sa il pui pe ala,nu poti sa sti ce gasesti cand desfaci M20...
later edit:sfatul asta vine de la cineva care a dat un 1,4 tdci ca sa ia un 2,5 M54 ![]() This post has been edited by alex230ro: Jul 16 2008, 10:05 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 08:48 PM |