![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 221 Joined: 6-April 07 Member No.: 886 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
As vrea sa fac un upgrade la masina mea e34 520iT motor M50B20 cu vanos pentru ca as vrea sa am mai mult cuplu si cai, ca sa nu mai chinui motorul-la fiecare depasire sunt cu pedala la fund, masina e destul de grea(1530kg). Varianta simpla ar fi sa schimb motorul cu M50B25 si sa am 192 de cai, dar parca vreau un pic mai mult. Nu cunosc foarte multe detalii despre compresor decat ce am gasit pe net si forumuri, insa am inteles asa:
-avantaj compresor vs turbosuflanta: nu are Turbolag, consumul nu creste decat cu max 1 L daca e potrivit compresorul. -dezavantaje: -afecteaza durata de viata a motorului?! -se poate omologa modificarea la RAR? se poate face legal? sau sa-mi iau gandul de la asa ceva Pana acum am gasit o singura firma doar din Bucuresti si anume Master Tuner la care a apelat un posesor de pisicuta de pe un alt forum, dar cu acelasi motor ca si al meu si au iesit 230 de cai la testarea pe Dyno, reglat avansul, chip si alte operatii care s-au ridicat la suma de 3500 E. "Compresorul este german, e gandit sa intre doar la sarcina maxima pentru a avea in rest un consum identic, s-au folosit doua extrainjectoare care scuipa in traseul de admisie pana in clapeta de acceleratie. Practic acceasi solutie se poate aplica virtual oricarui motor aspirat cu cresteri de 50% minim pe dyno. Acest compresor merge pana la 250 cp putere totala." A mai pus cineva compresor pe masina pe-aici? Eu unul nu am vazut un compresor pe BMW in viata mea decat in poze. Stiu ca are si Ema pe 330i si a mai montat Kali de pe forum mai demult. Sunt multe detalii pe care nu le inteleg perfect si as vrea sa ma lamuresc inainte de a ma arunca la o asemenea investitie. Si nu, nu vreau sa-mi schimb masina cu una mai noua si mai puternica pt ca imi place e34 si al meu e impecabil, nu l-as da pe nimic, iar un compresor i-ar veni ca o manusa la masina asta... This post has been edited by Edi_: Jun 16 2008, 12:21 AM -------------------- E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 221 Joined: 6-April 07 Member No.: 886 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
Sau o alta metoda de tuning cu aceleasi rezultate ar fi cresterea capacitatii motorului, cum fac cei de la noelle motors:
2,8l engine (basis BMW M50 B20) for the following BMW models: BMW E36 320i saloon, coupé, convertible, touring BMW E34 520i saloon, touring BMW E39 520i saloon, touring manual and automatic gearbox modifications to standard engine / scope of delivery: 1 crankshaft 6 pistons 6 connecting rods technical engine dates: cylinders 6 bore 84,00 mm stroke 84,00 mm effective capacity 2791 ccm compression ratio 10,5 engine power: max. HP 218 HP/5800 min-1 (BMW 320i Serie 150 HP/5900 min-1) max. torque 280 Nm/4000 min-1 (BMW 320i Serie 190 Nm/4200 min-1) (The engine has to be factory standard) maximum speed: all cars plus 19 km/h in comparison to series link:http://www.noellemotors.de/2_8l_engine_basis_BMW_M50_B20.244+M5e282baa59f.0.html Imi surade ideea ![]() This post has been edited by Edi_: Jun 18 2008, 03:31 AM -------------------- E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 08:10 PM |