![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 221 Joined: 6-April 07 Member No.: 886 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
As vrea sa fac un upgrade la masina mea e34 520iT motor M50B20 cu vanos pentru ca as vrea sa am mai mult cuplu si cai, ca sa nu mai chinui motorul-la fiecare depasire sunt cu pedala la fund, masina e destul de grea(1530kg). Varianta simpla ar fi sa schimb motorul cu M50B25 si sa am 192 de cai, dar parca vreau un pic mai mult. Nu cunosc foarte multe detalii despre compresor decat ce am gasit pe net si forumuri, insa am inteles asa:
-avantaj compresor vs turbosuflanta: nu are Turbolag, consumul nu creste decat cu max 1 L daca e potrivit compresorul. -dezavantaje: -afecteaza durata de viata a motorului?! -se poate omologa modificarea la RAR? se poate face legal? sau sa-mi iau gandul de la asa ceva Pana acum am gasit o singura firma doar din Bucuresti si anume Master Tuner la care a apelat un posesor de pisicuta de pe un alt forum, dar cu acelasi motor ca si al meu si au iesit 230 de cai la testarea pe Dyno, reglat avansul, chip si alte operatii care s-au ridicat la suma de 3500 E. "Compresorul este german, e gandit sa intre doar la sarcina maxima pentru a avea in rest un consum identic, s-au folosit doua extrainjectoare care scuipa in traseul de admisie pana in clapeta de acceleratie. Practic acceasi solutie se poate aplica virtual oricarui motor aspirat cu cresteri de 50% minim pe dyno. Acest compresor merge pana la 250 cp putere totala." A mai pus cineva compresor pe masina pe-aici? Eu unul nu am vazut un compresor pe BMW in viata mea decat in poze. Stiu ca are si Ema pe 330i si a mai montat Kali de pe forum mai demult. Sunt multe detalii pe care nu le inteleg perfect si as vrea sa ma lamuresc inainte de a ma arunca la o asemenea investitie. Si nu, nu vreau sa-mi schimb masina cu una mai noua si mai puternica pt ca imi place e34 si al meu e impecabil, nu l-as da pe nimic, iar un compresor i-ar veni ca o manusa la masina asta... This post has been edited by Edi_: Jun 16 2008, 12:21 AM -------------------- E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
daca te intereseaza consumul - ia-ti un 318td si nu te mai complica cu proiecte de astea de anvergura
![]() a crapat turbina, nu motorul ... motorul a mai stat pe masina inca 5000 de km si cind l-am dat jos era inca in stare buna de functionare (de fapt inca il am in garaj) cred ca inainte de orice ar trebui sa stii cam ce vrei de la masina , si in functie de asta sa te decizi ce cale sa urmezi ... din cite ai spus , cred ca ceea ce vrei tu de fapt e ceva mai mult cuplu in zona joasa/ mediana de turatie - iar pt asta cel mai recomandat e un compresor volumetric (gen alea folosite de MB kompressor). daca vrei sa faci conversia fara sa te implici in achizitia pieselor/montaj, etc - nu cred sa scapi fara 4.000 de euri , si in varianta turbo , si in varianta cu compresor ... daca o faci singur poti iesi si sub 2000 (sau chiar cu vre-o 1.500 cu un compresor sh de MB) ce buget vrei sa aloci pt treaba asta ? - sa stiu pe cine sa-ti recomand >.. vezi ca e un thread aici pe forum - "316 compresor" - citeste acolo, e o poveste de acum 2 ani despre ce si cum am facut eu, cit si la ce bani ... This post has been edited by kali: Jun 16 2008, 04:24 PM -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 221 Joined: 6-April 07 Member No.: 886 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
daca te intereseaza consumul - ia-ti un 318td si nu te mai complica cu proiecte de astea de anvergura ![]() a crapat turbina, nu motorul ... motorul a mai stat pe masina inca 5000 de km si cind l-am dat jos era inca in stare buna de functionare (de fapt inca il am in garaj) cred ca inainte de orice ar trebui sa stii cam ce vrei de la masina , si in functie de asta sa te decizi ce cale sa urmezi ... din cite ai spus , cred ca ceea ce vrei tu de fapt e ceva mai mult cuplu in zona joasa/ mediana de turatie - iar pt asta cel mai recomandat e un compresor volumetric (gen alea folosite de MB kompressor). daca vrei sa faci conversia fara sa te implici in achizitia pieselor/montaj, etc - nu cred sa scapi fara 4.000 de euri , si in varianta turbo , si in varianta cu compresor ... daca o faci singur poti iesi si sub 2000 (sau chiar cu vre-o 1.500 cu un compresor sh de MB) ce buget vrei sa aloci pt treaba asta ? - sa stiu pe cine sa-ti recomand >.. vezi ca e un thread aici pe forum - "316 compresor" - citeste acolo, e o poveste de acum 2 ani despre ce si cum am facut eu, cit si la ce bani ... Man, daca vroiam consum de diesel nu imi cumparam benzinar. Nu am cumparat e34 cu motor mai mare din cauza taxei de poluare. De ce sa dau intre 2000-3000 E aiurea statului? Si asa platim suficiente impozite si taxe si eu sunt un om corect, mi se pare exagerata taxa pt Romania. Nu ma astept sa consume putin, dar vreau sa conduc masina in fiecare zi, nu sa fac liniute cu ea duminica sau prin oras. Oriunde peste 200 CP mi-ar fi suficienti, si la costuri cat de cat acceptabile, adica pot sa ma intind pana la aprox. 2500 E. -------------------- E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th August 2025 - 05:47 PM |