IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> probleme aprindere...again...
edutxu
post Jun 11 2008, 03:25 PM
Post #1


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



azi zi am reusit sa schimb al3lea set de bujii in curs de o luna. am pus capac de delco nou, delcoul reglat, si totusi dupa ce trec de 2000 de ture masina tremura....exact aceeasi senzatie ca atunci cand ramai fara benzina, trage in socuri asa.
am fost la un mecanic si a zis ca e de vina platina, si ca cel mai bine ar fi sa mi pun delcou cu aprindere electronica.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=12&fg=05 acesta e delcoul pe care il am acum p masina si la care am inteles ca ar trebui sa i schimb platina ?(in caz ca mai gasesc). o alta varianta auzita, [resupune a fi condensatorul ala din delcou.


http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=12&fg=05 mai am un delcou in genul asta, doar k mi se pare prea gros k sa incapa in suportul ala din chiuloasa, si mai are un fel de semi roata dintata p el.

deci cam ce e de facut? sa schimb platina la cel vechi....si daca fac asta p unde asi gasi platina, evwntual condensatorul ala
sau sa l pun p celalalt, si daca merge ce modificari trebuie sa i fac

P.S. la delcoul 2 capacul e putin diferit. adica l am dar e crapat tot. capacul nu se pridne de delcou cu clamele alea 2, are un fel de surub cu arc...ceea ce capacul meu de delcou nu are

mc anticipat...si astept sfaturi de la voi.... wallbash.gif


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Sorin
post Jun 11 2008, 03:37 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



din cate stiu eu avansul este dat in ture de un vacuum ce intra in delcou ... ai verificat daca acel furtun este in stare buna si actioneaza asupra platinei?


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 11 2008, 06:00 PM
Post #3


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (Sorin @ Jun 11 2008, 04:37 PM) *
din cate stiu eu avansul este dat in ture de un vacuum ce intra in delcou ... ai verificat daca acel furtun este in stare buna si actioneaza asupra platinei?

Avansul de vacuum functioneaza la sarcina mica, cand clapetele de carburatoarele sunt (aproape) inchise. La turatie avans e facut de un mechanismu de avans centrifugal. Daca ala e blocat nu e prea bine. Mai poate fi si de la carburatoarele, au niste clapete care sa deschid in functia de sarcina al motorului. Si poate fi si de la bujiile care nu sunt cea ce trebuie pentru masina (prea cald / prea rece).


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st June 2025 - 01:33 AM