![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
Dupa ce mi-au spus mai multi sa postez la rubrica masina mea, m-am hotarat sa fac topic si cu rechinul meu.
Am cumparato in toamna lui 2007 de la un prieten dar cu motorul praf ,in primele 2-3 saptamani iam refacut motorul adica schimbat segmenti, pistoane, garnituri .... Dupa cateva zile de mers a cedat un pistonas de frana pe spate si cu ocazia asta am schimbat puntea spate si iam pus cu discuri,puntea fiind luata da pe alt e28 care l-am luat pt piese Cam asa arata masina cand am luato |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
multumesc de aprecieri
weekendul asta am schimbat rulmentul de presiune am pus sachs cel original nu stiu ce era dar parea ceva mai calitativ,schimbat bucse la schimbator, semeringuri la cutie,flansa si suruburile la cardan a fost un pic de tavaleala dar a meritat merge mult mai bine acum... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th August 2025 - 05:59 PM |