![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 198 Joined: 4-December 06 Member No.: 484 Car: E46 Engine: 2000cmc ![]() |
Sunt posesor de e46 fost propietar de E34 si E30.Sincer din toate punctele de vedere am eu impresia sau E34 este o masina mult mai reusita decat e46?
Calitatea masinilor produse peste 95 a scazut drastic din punctul meu de vedere.Cu toate ca e34 era o masina destul de veche nu stiam mare lucru despre cum arata sub capota.Acum cu e46 ele sunt mecanic ![]() Din prisma designului nu are rost sa vorbim, e46 este un model foarte reusit ca design dar ca fiabilitate lasa mult de dorit. Ma bate un gand sa ma intorc la e34 , mai am sanse sa gasesc unul in mintile lui? majoritatea vazute erau"praf" |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
In mare, diferenta dintre urs si E46 (M3 sa zicem) e clima automata, navigatie etc.
Despre ce-i sub capota... intre motoarele de 2.5 de pe ambele modele diferenta e destul de mare, dar rafinamentul E46 ar putea deveni plictisitor ![]() La M nu cred ca sunt diferente foarte mari de tehnologie intre E30 si E46. Dar hai sa vedem pe ce se tine masina, puntea fata de exemplu. Putem sa-i multumim ursului ca a introdus configuratia asta de punte fata care a rezistat pana la E46. Asa cum E28 (al carui mandru posesor sunt ![]() Vad ca incepand cu E90 au introdus si pe serie trei configuratia asta.... semn rau, ori aia folosita pe E46 nu tinea ![]() ![]() E adevarat, puntile spate difera, cred ca ai multilink la E46. Uite puntile fata de E30 si E46... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 01:21 AM |