![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Are cineva idee de ce anume dupa ce mi-am schimbat acum 2 zile placutele de frana(fata, spate) a inceput volanul sa se blocheze cand virez dreapta? Si cand dau cu spatele si virez drapta se aude un sunet infernal din fata de la roti, ca si cand ar freca roata de contraripa, de asemenea cand franez se simte de pe partea stanga o trepidatie teribila. Discurile nu erau mancate iar placutele vechi mai aveau pana la fier destul...
Va rog, veniti cu sfaturi, practic nu se mai poate circula cu masina, risc sa raman cu volanul blocat. Precizez ca inainte sa-i schimb placutele nu a avut nici o problema de acest gen. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Etrerii in ce stare erau ? I-ai desfacut sa ii cureti de toata chestia aia neagra care se depune pe garnituri ? Sau doar i-ai impins in interior cu presa ?
Cati km ai mers cu masina de cand ai schimbat placutele ? Au nevoie de ceva timp sa se 'aseze' pe disk. Trepidatiile la franare se pot intampla din doua cauze principale: 1. discuri/placute murdare. Placutele nu franeaza decat in cateva locuri pe disk si de aici franatul 'in hopuri'. Apare de regul cand pui mana murdara de ulei/vaselina pe discuri/placute si uiti sa le speli cu bezina. Se intampla mai des decat crezi. Inclusiv la subsemnatu'. 2. discuri deformate. Nu neaparat mancate ci deformate in plan vertical. Franarea nu mai este uniforma pe toata suprafata discului ci se intampla numai in cateva zone. si : 3. suruburi/bolturi la etrieri slabe ? -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Pune pe cineva la volan care invarte acolo si vezi ce se intample, daca blocheaza trebuie se vede ceva pe undeva ma gandesc.
Banuiesc ca ai ridicat masina pe un cric ceva, poate s-a intamplat ceva atunci. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 13-June 07 From: Bucuresti Member No.: 974 Car: e34 Engine: 3.5 ![]() |
Am scos la fiecare etrier pistonasele cu inbus de 7, leam curatat si dat cu vaselina, am curatat garnitura de praf de la pistonul mare (era in stare buna), am presat pistonul la maxim si am bagat placutele noi. De spalat cu benzina nu le-am spalat, nu stiam de asta. Dar nici nu am umblat cu mainile pline de ulei sau vaselina, lucrez destu de curat zic eu...
Cat despre cric, am folosit unul hidraulic bagat sub prag in fata cu un lemn sa nu strice pragul. Azi a trecut ionusunt pe la mine si el zice ca ar fii pompa de servo...mi se pare cam mare coincidenta. Desi nu e imposibil. Mai am si varianta lui evildeath cum ca ar pierde presiune pe la un furtun in momentul in care virez... Este plauzibil? Vechile placute "fluierau" la franare si unul dintre etrieri facea un "clanc" destul de zgomotos aproape tot timpul. Dupa ca am schimbat placutele "clancul" a disparut... Am si suit-o pe rampa si am pus pe cineva sa dea de volan stanga-dreapta cu motorul pornit. Nu freca, bate, atinge nimic. Deasemenea, blocajul volanului are loc numai in mers, cu sau fara franare. This post has been edited by matei: May 15 2008, 02:58 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th August 2025 - 08:34 PM |