![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
azi am mers cu masina ...am oprit-o si cind am pornit iar nu se mai stige becul la ulei..
m-am uitat la ulei ,este, am dat busonul jos de la capac culbutori si nu prea s-ar vedea ca mai urca uleiul...am mai mers vreo 3 km usor cu ea pina acasa si a inceput sa scirtaie ceva.... ![]() sa se fi dus pompa de ulei??? nu o sa o mai pornesc pina nu o sa ii dau tot capacul de la culbutori jos sa vad daca urca ulei in rampa.... in afara de pompa ce ar mai putea sa pice? am uitat sa spun ca este vorba de ursul 324 D.... This post has been edited by jakal: May 1 2008, 03:21 PM -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
mda........in final se pare ca problema s-a rezolvat singura....azi am facut si un drum cu ea la brasov si nu am am mai avut nici un fel de probleme...
![]() si sper ca nici nu o sa mai am ...... vreau sa o supun la o verificare mai amanuntita ca vreau sa dau o tura cu ea prin germania sa vedem ce mai gasim pe acolo..... -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th August 2025 - 04:51 PM |