IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> probleme presiune ulei
jakal
post May 1 2008, 03:20 PM
Post #1


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 556
Joined: 11-November 07
From: PLOIESTI
Member No.: 1,277
Car: E30
Engine: 2.4D 85CP



azi am mers cu masina ...am oprit-o si cind am pornit iar nu se mai stige becul la ulei..
m-am uitat la ulei ,este, am dat busonul jos de la capac culbutori si nu prea s-ar vedea ca mai urca uleiul...am mai mers vreo 3 km usor cu ea pina acasa si a inceput sa scirtaie ceva....sad.gif(

sa se fi dus pompa de ulei???

nu o sa o mai pornesc pina nu o sa ii dau tot capacul de la culbutori jos sa vad daca urca ulei in rampa....

in afara de pompa ce ar mai putea sa pice?

am uitat sa spun ca este vorba de ursul 324 D....

This post has been edited by jakal: May 1 2008, 03:21 PM


--------------------
E30..324D E30..325 I
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Mihai_AMD
post May 1 2008, 04:32 PM
Post #2


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



CITAT(jakal @ May 1 2008, 03:20 PM) *
azi am mers cu masina ...am oprit-o si cind am pornit iar nu se mai stige becul la ulei..
m-am uitat la ulei ,este, am dat busonul jos de la capac culbutori si nu prea s-ar vedea ca mai urca uleiul...am mai mers vreo 3 km usor cu ea pina acasa si a inceput sa scirtaie ceva....sad.gif(

sa se fi dus pompa de ulei???

nu o sa o mai pornesc pina nu o sa ii dau tot capacul de la culbutori jos sa vad daca urca ulei in rampa....

in afara de pompa ce ar mai putea sa pice?

am uitat sa spun ca este vorba de ursul 324 D....

ca o informatie..eu cand am schimbat uleiul si filtrul implicit,am miscat de mufa care vine jos pe bloc acolo si cand am pornit masina am realizat ca nu se stingea becul de la ulei.ma cam speriasem,am zis ca de ce ia asa greu ulei..am mia lasato,numic.pana la urma am vrut sa slabesc un pic filtru,e treaba aia cu aerul ...si am constatat ca era coasa mufa de metal de acolo,dar din cauza plasticului mic care imbraca papucul nu se vedea ,ea statea decat in plastic pe pinul de pe bloc.asadar,e bine sa te uiti si la sonda aia dar..slabe sanse,daca zici ca se auzea scartait si nici sus nu prea vedeai ulei sad.gif
se poate sa se fi rupt lantul de al pompa si de acolo si scartaitul..sper sa nu fie ceva la motor daca a mers fara sa ia ulei,bafta


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th June 2025 - 06:25 PM