![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Am si eu o intrebare..eu la ceasurile de e28 am vitezometru cu 220km/h la bord.daca as pune un al vitezometru cu 240 de la un 525 mi-ar mai indica corect viteza?asta pt ca am acul de la vitezometru meu putin stramb,cineva dinaintea mea probabil s-a jucat pe acolo.as putea sa schimb decat acul dar prefera ceasul cu 240 cu totul,decat plug and play..
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
indicatorul de la temp apei sa rezolvat,erau contactele acolo codorate murdare.problema a ramas vitezometru,am incercat 3 pana acum si nu cred ca toate erau defecte.ce cauza ar mai fi in nefunctionarea vitezometrului presupunand ca ceasul e bun?mufa am verficato pe grup,e la locul ei..sa fie vreun fir intrerupt din cele 2 sau 3 care intra la grup?
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th July 2025 - 04:33 AM |