![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 181 Joined: 10-July 07 From: Bucuresti Member No.: 1,013 Car: E30 Engine: m20b25 325ix ![]() |
impresii: total diferit de 2.0, e un 2.5ix in toate mintile lui!masina nu arata foarte bine inca, nu are bara fata, trapa trebuie reparata pentru ca nu merge si curge apa pe acolo , trebuie sa pun placa cu checku si cu parasolarele si fac rost de plafon pt ca pe cel care il avea l-am dat jost, dat fiinca a plouat in ea.In rest ce sa spun despre ea, trage ca nebuna, interior recaro, kitu de ix...pun si cateva poze(deja cred ca stiti masina).as avea nevoie de un pic ajutor la cateva probleme:
-o bara de ix fata sau m-tech 1 -pompa electrica de benzina in stare foarte buna -unde imi repar trapa -si din ce cauza nu se duce acu de le temperatura la jumate unde trebuie sa stea si se opreste la prima linie?o deschide prea devreme termostatu? -maner torpedou -capac la vasul cu lichid pt parbriz -unde schimb evacuarea...ma gandeam la borla(10.8 mil traseu complet)ce spuneti?e FOARTE URGENTa chestia.pt ca face un zgomot muuult prea mare |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Eh, chiar daca ajunge in cilindri, nu intra tot praful in ulei. Oricum, filtrele isi fac treaba foarte bine de obicei.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 05:45 PM |