![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 90 Joined: 8-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,572 Car: e30 Engine: M20B20 ![]() |
Salut,
Ma intereseaza un urs coupe asa: Serii ok, intai sa dau banii, vreau sa merg cu proprietarul la RAR, no offence dar nu ma joc! Vopseaua de preferat originala, nu cumpar masina revopsita recent. Interior ok, fara rupturi si borduri crapate.... Oalele pe spate sa nu fie crapate. Minim 2000 cmc, maxim 2700. BUGET MAXIM 3500 Euro Astept oferte serioase, nu batjocura. wrctheo@gmail.com Multumesc! -------------------- ____________ ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq |
|
|
![]() |
![]() ![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 90 Joined: 8-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,572 Car: e30 Engine: M20B20 ![]() |
Salut,
Nu cred ca imi mai iau urs ca: "După “lupte seculare”, formula de calcul al taxei auto a fost în cele din urmă aprobată de Guvern şi trimisă spre evaluare Comisiei Europene. Ea se aplică retroactiv, astfel că plătitorii acestei taxe de la 1 ianuarie 2007 până acum vor fi despăgubiţi cu diferenţa dintre suma pe care au plătit-o şi valoarea actuală a taxei, calculată după noua formulă. Cele mai ridicate valori vor fi atinse de taxele pentru maşinile non-Euro (Dacii produse înainte de 1998 şi maşini europene mai vechi de 1993). Pentru motoarele cu o capacitate de 1.400 cmc, noua grilă indică taxe de 735 euro (faţă de taxa actuală de 4.007 euro), în timp ce valoarea creşte la 1.320 euro pentru motoare de 1.600 cmc (faţă de 4.579 euro), 1.995 euro pentru motoare de 1.900 cmc (faţă de 5.438 euro) şi 6.300 euro pentru unităţi de 3.000 de cmc (faţă de valoarea actuală de 8.586 euro). Pentru maşinile Euro 1 taxa se reduce la aproape o treime din vechea valoare: pentru o maşină de aproximativ 10 ani, cu capacitate de 1.400 cmc, valoarea scade de la 3.606 euro la 1.323 euro. Pentru maşini cu capacitate cilindrică mai mare, diferenţa dintre taxa veche şi cea actuală nu este la fel de mare: pentru o maşină Euro 1 cu motor de 1.600 cmc, taxa va fi de 2.376 euro, faţă de 4.121 conform vechii formule; pentru 1.900 cmc taxa va fi de 3.591 euro faţă de 4.894 euro, iar pentru 2.000 cmc taxa va fi de 3.780 euro faţă de vechea valoare de 5.152 euro. Vor exista însă şi cazuri în care noua taxă va depăşi vechile valori: pentru maşinile Euro 1 cu capacitate de 2.500 cmc se vor plăti 6.750 euro, faţă de vechea valoare de 6.439 euro. Pentru motoarele Euro 1 de 3.000 cmc, taxa creşte de la 7.727 euro la 11.340 euro. Maşinile Euro 2 vechi de 6-7 ani vor fi înmatriculate contra unei sume de 1.213 euro pentru motoarele de 1.400 cmc (faţă de 2.604 euro după vechea formulă), 2.121 euro pentru motoarele de 1.600 cmc (faţă de 2.976 euro), 3.300 euro pentru motoarele de 2.000 cmc (faţă de 4.007 euro) şi 10.710 euro pentru motoare de 3.000 cmc (faţă de 6.868 euro după vechea formulă). Pentru maşinile Euro 2 cu o vechime de 8-9 ani, taxa ajunge la 928 euro pentru motoarele de 1.400 cmc, la 1.622 euro pentru motoarele de 1.600 cmc şi la 2.574 euro pentru motoarele de 2.000 cmc. Taxa pentru maşinile ce se încadrează în standardele Euro 4 sau Euro 3 se va calcula, conform declaraţiilor ministrului Mediului, în funcţie de mai multe criterii: “Proportia va fi de 30% dioxid de carbon si 70% alte noxe (oxid de azot, noxe de sulf, praf) pentru masinile Euro 4 si Euro 3”, spune Attila Korodi, precizând că odată cu valoarea maşinii scade şi cea a taxei. În cazul maşinilor Euro 4, valoarea taxei creşte faţă de cea din vechea grilă: de exemplu, un Logan cu motor de 1.400 cmc, ce respectă standardul Euro 4, se va putea înmatricula contra unei sume de 246 euro, faţă de 161 euro după vechea formulă. În afară de nivelul emisiilor poluante, noua grilă de calcul ia în considerare şi emisiile de praf, asfel că motoarele diesel dotate cu filtre de particule de praf vor beneficia de o reducere de 25% a taxei calculate pe vehiculul respectiv. Scutite de taxa auto vor fi maşinile Euro 5, cele hibride şi cele electrice. În prezent, noua formulă de calcul a taxei auto este examinată de experţii de la Bruxelles, care până la decizia finală dau semne de mulţumire: “Noua versiune a taxei auto, care este complet diferită comparativ cu primele trei, axată pe principiul emisiilor de bioxid de carbon ale maşinilor, cred că este foarte bună şi inovatoare”, spune comisarul european Laszlo Kovacs. Dacă răspunsul final al Comisiei va fi că noua formulă de calcul nu se abate de la normele europene, procedura de infringement demarată anul trecut va fi îngheţată iar noua taxă se va aplica din luna iulie a acestui an. " Sursa: http://www.autospot.ro/articole/stiri/taxa...nta_finala.html Deci cred ca topicul poate sa ramana deschis, in ideea in care vom gasi afara urs EURO 2, pentru cine are banii sa-i inscrie sau daca cineva stie daca la RAR s-a facut vreo omologare pentru urs cu euro 2 ![]() -------------------- ____________ ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 29th June 2025 - 02:30 PM |