![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
M-am hotarat sa vand una din masini, dieselul, pe care il stie deja multa lume de pe forum. In clipa de fata, masina are motorul schimbat, netrecut in carte(o intreaga epopee pana la Tg. Mures de unde am luat motorul)este neagra(vopsita cu Standox-black jet) si are jante pe 16''. Mai sunt cateva maruntisuri de facut la ea, pana saptamana viitoare, cand masina va fi gata efectiv de vanzare. Acum masina are urmatoarele dotari: kit M-tehnic E28,incomplet(lipsa praguri si bandouri)original,GE fata/spate, trapa electrica, inchidere, alarma Maat 679 Hands Free, volan Momo Race, MP3 Alpine, tapiterie cu scaune din piele , electrice si complet functionale, plus inca o tona de piesepentru masina, incepand de la portiere, aripi, capota,2 instalatii de AC(partial incomplete), punte spate cu discuri si grup (3,64,open), articulatiile de la inca o masina, in stare aproape noua(Interceptor stie!!),carlig de remorcare original,inca o cutie de rezerva-automata, binenteles,3 randuri de jante(14, 15, 16),samd............Masina poate fi vazuta aici, pana fac poze saptamana viitoare. Pretul masinii este 10000 ron negociabil.E inutil sa spun ca e o masina in care s-au investit pe langa bani si foarta multa pasiune 0727 877553, YM-mancatalin74
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Cataline, nimeni nu a spus ca e alt tip de motor! Dar daca ai citit ce e mai sus, inseamna ca ai vazut, si citez:
"Cel mai simplu este sa se monteze un motor identic cu cel anterior, adica unul care are acelasi cod motor cu cel mentionat in cartea de identitate.� In acest caz la R.A.R. se verifica doar aspecte legate de fixarea noului motor, daca au fost pastrate elementele pentru reducerea poluarii (catalizator, sonda lambda etc.) si se realizeaza testul de poluare specific unei inspectii tehnice" si continui mai jos: "Actele necesare sunt: - act identitate detinator vehicul; - cerere activitate RAR; - carte de identitate vehicul; - adeverinta din partea atelierului autorizat care a efectuat inlocuirea motorului." Si da probabil ca se achita o taxa de doar 50 de ron. Si nu e mai bine sa faci tu acest lucru, pentru ca l-ai scuti pe eventualul cumparator sa mearga la rar si obtina aceasta aprobare. Eu iti zic din propria experienta, ca cu astia de la RAR nu e de glumit. Eu cand am luat a mea masina, acum 3 ani, am mers sa fac identificarea la RAR, si avea in loc de 1983, 1988 ca an de fabriactie, si au chemat politia si practic mi-au sechestrat masina, si cu mari interventii am reusit sa le explic ca fostul prop a modificat anul ca sa obtina un pret mai bun la vanzare si ca eu nu aveam nicio treaba cu asta. In fine, s-au purtat foarte urat cu mine, si pana la urma am mers la identificare la Iasi, ca la Piatra Neamt asta am patit. Sfatul meu prietenesc, este sa faci tu demersurile astea si sa obtii trecerea noului motor in carte. Pentru ca apoi scapi de faza, gen: "aaa, si mai trebuie sa treci pe la rar ca sa iti treaca noul motor in carte si cu asta sa fii in regula". UP! -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 06:39 AM |