![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
Salutare tuturor! In seara asta am reusit sa aduc acasa septarul. Abia am reusit sa ma dezlipesc de masina din strada, imi tremurau cheile in mana cand am incuiat-o. In sfarsit, e aici, acasa, aproape.
Este vorba despre un 732i, 1982, 156.000 km (cica reali, si tind sa cred asta din varii motive) Mici probleme de bibileala, ici colo..in rest nu mai lipsesc decat niste jante pe masura ei. Imi cer scuze pentru pozele de proasta calitate, insa sunt facute acum pe inserat cu telefonul mobil. (maine am sa fac un set de poze calumea) |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cum spune io`s, cea din dreapta nu e supapa unisens, supapa unisens e putin mai incolo, dupa admisie. Din cate stiu rolul lor e sa nu lase benzina inapoi in rezervor din rampa. Tot de la io`s citire, merge si fara ele, asa ca la tine as da vina pe pompa. O putem testa daca ne mai intalnim.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th August 2025 - 11:51 AM |