![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 181 Joined: 10-July 07 From: Bucuresti Member No.: 1,013 Car: E30 Engine: m20b25 325ix ![]() |
impresii: total diferit de 2.0, e un 2.5ix in toate mintile lui!masina nu arata foarte bine inca, nu are bara fata, trapa trebuie reparata pentru ca nu merge si curge apa pe acolo , trebuie sa pun placa cu checku si cu parasolarele si fac rost de plafon pt ca pe cel care il avea l-am dat jost, dat fiinca a plouat in ea.In rest ce sa spun despre ea, trage ca nebuna, interior recaro, kitu de ix...pun si cateva poze(deja cred ca stiti masina).as avea nevoie de un pic ajutor la cateva probleme:
-o bara de ix fata sau m-tech 1 -pompa electrica de benzina in stare foarte buna -unde imi repar trapa -si din ce cauza nu se duce acu de le temperatura la jumate unde trebuie sa stea si se opreste la prima linie?o deschide prea devreme termostatu? -maner torpedou -capac la vasul cu lichid pt parbriz -unde schimb evacuarea...ma gandeam la borla(10.8 mil traseu complet)ce spuneti?e FOARTE URGENTa chestia.pt ca face un zgomot muuult prea mare |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
si eu am vrut sa ii pun filtru sport la a mea si apoi m-am gindit ca nu se merita sa dau bani pt un sunet pe care oricum nu il aud din cauza evacuarii zgomotoase...
mai bine pune-i stock ca vorba baietilor, la praful de la noi nu se merita....... bafta..... -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th August 2025 - 05:54 AM |