![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
l-am luat acum 4 ani intr-o stare jalnica...era nepornit de 2 ani si ceva
primul lucru pe care l-am facut a fost sa schimb suspensia pt. ca era varza ...un arc rupt pe spate si amortizoare ca si inexistente la vremea respectiva avea motor de 1800 cc si binenteles am trecut la un motor de 2500cc am si o poza cu evenimentul: |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 629 Joined: 20-February 07 Member No.: 668 Car: E46 330i coupe Engine: m54b30 231cp ![]() |
parerea mea ca ozurile alea dadeau mai bine p ursulache.oricum e superba masina.felicitari!
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
parerea mea ca ozurile alea dadeau mai bine p ursulache.oricum e superba masina.felicitari! depimde de gusturi ... oricum nu pot sa te contrazic ideea e ca alea erau pe 17 si le simteam rau de tot la demaraj... ce marfa! cum ai reusit sa faci buza polished asa cum a fost originala? (strung apoi lac???) @batz: ba ii stau mai bine A-urile astea ![]() ce ai spus tu+pasta de lustruit aluminiu si multa munca (am facut super febra musculara) ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 02:11 PM |