![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Voi posta aici pozele cu masina mea ,acum ca e gata 95%...cel putin la exterior e gata,mai am sa reglez/sa dau la linie usile,portbagajul si capota si..vad eu ce mai e de bibilit inainte s-o scot pe sosea.Pozele sunt facute azi.Pentru cine nu cunoaste povestea masinii si restaurarea ei exista topicul "Restaurare E12" la sectiunea Seria5,E12.Ramane acum sa-i schimb consumabilele(ulei,lichide,curele,filtre)si s-o pornesc cand se va mai incalzi apoi omologarea.
Fac si o mica prezentare a masinii: BMW E12,520i,1977,motor 2.0i M20,servodirectie,oglinzi si 4geamuri electrice,inchidere centralizata+alarma,interior E28,jante BBS 16'',etc...pentru mai multe detalii si cum a ajuns asa masina,repet,exista topicul precizat mai sus. -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
azi am schimbat contactul,avea 3 belele:nush ce se stricase in el acolo ca de anu trecut inca nu imi mia mergea pozitia pe o parte,cand lasam semnalizarea pusa si luam contact;iesea cheia din el chiar daca era pornit motorul,cred ca se dusese vreun arculet/siguranta sau ce matze are el inauntru;nu mai se bloca volanul,nu mia mergea pastila aia de pe contact...nu erau asa grave,se mai putea merge dar....in lipsa de ocupatie..
![]() cel "nou" care l-am pus e de la e28-ul care l-am avut de piese,si era prins cu nituri,de fapt ca la orice e12 dupa 79 mi se pare,la mine din 77 a fost prins in suruburi cu cap de 13,de fapt un surub,si il desfaceam in 5minute.asta de la e28 a tr sa bag flexu ciobaneste ca sa il scot de acolo.in final am rezolvat,mi se blocheaza si volanul,am si pozitie pe o parte si nici cheia nu mia iese ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Mie asta m-a placut la 2002, cheie iesea din orice pozitie. Nu trebuie oprit motor sau radio ca sa scot ceva din portbagaj
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Mie asta m-a placut la 2002, cheie iesea din orice pozitie. Nu trebuie oprit motor sau radio ca sa scot ceva din portbagaj ![]() da ,asa e ,si mie imi placea intr-un fel,uneori cand alimentam si mai aveam bateria moarta,nu mia opream motoru ca sa deschid busonu,scoteam cheia asa.poate la 2002 asa era din fabrica dar asta nu la e12.la inceput mergea bine,anu trecut a inceput sa iasa cheia -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
poate la 2002 asa era din fabrica Asta nu prea stiu ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 12:21 PM |