![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
aku kateva zile am luat-o anuntul de vanzare e pe site...1100 de euro...ca dotari: servo directie, servo frana, abs, geamuri fata si trapa electrice,boxe originale blaupunkt fata spate si kam atat...
masina e stock si asa sper sa si ramana....singura problema care o avea e cutia automata care cum scria si in anunt era stricata... maine seara o scot din atelier reparata..adaugand la pretul ei umil inca 500 de euro pentru cutie si 3-4 milioane pentru vreo 3 furtune... in rest sunt al 3-lea proprietar, masina are vreo 190.000km...motorul impecabil porneste la sfert de cheie...probleme de rugina aproape deloc(doar un pic ornamentu cromat de pe bara din spate) acum dupa ce am rezolvat cu mecanica...urmeaza niste jante...un polish si o relacuire...si usor usor sa o fac sa arate cum ar trebuie si o sa revin cu poze noi si banii cheltuiti:) cam atat in rest las pozele sa vorbeasca...primele 2 sunt dupa ce am luat-o si iar urmatoarele sunt inainte sa o cumpar ![]() This post has been edited by evildeath: Jul 25 2007, 11:00 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Incearca sa grabesti reglatul tachetilor. De obicei problema e de la ungere, mai exact de la suruburile care strang conducta de ulei si prin care conducta se alimenteza cu ulei.
Eu am gasit unul strans bine, si unul desfacut binisor, cateva ture. L-am strans la loc dar tot mai pierde ulei, pentru ca s-a indoit saiba de etansare si nu aveam alta la dispozitie. Tachetii se prezentau asa: unul la 0.2, unul la 0.3 si restul la 0.25. Deci nu aveau motiv sa tzacane. I-am pus pe toti la 0.25. Acum mai tacane foarte putin tot cei din spate, unde e saiba buclucasa. Deci problema era ungerea, nu distanta, iar acum probabil inca se mai aud (foarte foarte slab) tot din acelasi motiv. Eu am fost mai norocos (ma asteptam sa am surubul desfacut si m-am grabit sa vad ce-i acolo), dar bart l-a gasit desfiletat complet (noroc ca inca nu cazuse prin chiulasa, iar altii (de prin afara) s-au trezit cu conducte/culbutori distrusi din cauza surubului care a tzopait pe-acolo si a fost prins unde nu trebuie. Aici e figura cu conducta, surub si saibe: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15 -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
Incearca sa grabesti reglatul tachetilor. De obicei problema e de la ungere, mai exact de la suruburile care strang conducta de ulei si prin care conducta se alimenteza cu ulei. Eu am gasit unul strans bine, si unul desfacut binisor, cateva ture. L-am strans la loc dar tot mai pierde ulei, pentru ca s-a indoit saiba de etansare si nu aveam alta la dispozitie. Tachetii se prezentau asa: unul la 0.2, unul la 0.3 si restul la 0.25. Deci nu aveau motiv sa tzacane. I-am pus pe toti la 0.25. Acum mai tacane foarte putin tot cei din spate, unde e saiba buclucasa. Deci problema era ungerea, nu distanta, iar acum probabil inca se mai aud (foarte foarte slab) tot din acelasi motiv. Eu am fost mai norocos (ma asteptam sa am surubul desfacut si m-am grabit sa vad ce-i acolo), dar bart l-a gasit desfiletat complet (noroc ca inca nu cazuse prin chiulasa, iar altii (de prin afara) s-au trezit cu conducte/culbutori distrusi din cauza surubului care a tzopait pe-acolo si a fost prins unde nu trebuie. Aici e figura cu conducta, surub si saibe: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15 de tinut minte... o sa m grabesc ca stiu ca poate afecta si axa cu came si nu am de cand sa o schimb... saibele de etansare probabil ca o sa el comand inainte pe toate sa fiu sigur ca e totul ok p.s. mie imi tacane sanatos ![]() This post has been edited by evildeath: Apr 4 2008, 01:39 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 03:55 AM |