![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Voi posta aici pozele cu masina mea ,acum ca e gata 95%...cel putin la exterior e gata,mai am sa reglez/sa dau la linie usile,portbagajul si capota si..vad eu ce mai e de bibilit inainte s-o scot pe sosea.Pozele sunt facute azi.Pentru cine nu cunoaste povestea masinii si restaurarea ei exista topicul "Restaurare E12" la sectiunea Seria5,E12.Ramane acum sa-i schimb consumabilele(ulei,lichide,curele,filtre)si s-o pornesc cand se va mai incalzi apoi omologarea.
Fac si o mica prezentare a masinii: BMW E12,520i,1977,motor 2.0i M20,servodirectie,oglinzi si 4geamuri electrice,inchidere centralizata+alarma,interior E28,jante BBS 16'',etc...pentru mai multe detalii si cum a ajuns asa masina,repet,exista topicul precizat mai sus. -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
am fost azi la mecanic
![]() ce am facut:mia pus distributia la punct la fix,fostul mecanic(un maaaaaaaaaaaaaaaaaare dobitoc) pusese cureaua cu un dinte mai in spate,dasta nici nu prea tragea bine si noroc ca doar cu un dinte diferenta nu mia strambat supapele la prima pornire.. mia mai reglat avansul si aerul trebuie sa iau alt capac de delco nou,ca asta e cam pricajit si ceva mai important,motorul nu era in mersul lui frumos si de ce :furtunu care intra in tulumba de la frana,de fapt acolo pe unde intra in tulumba pasaie,rasufla si mia zis sa schimb tulumba ca nush ce garnitura e dusa in ea acolo sau ceva asemanator..am tulumba,o schimb maine.cand am tras furtunu din tulumba si am pus deget acolo pe el motoru merge mai frumos.deci sa zic ca trage aer din cauza ca e tulumba in neregula.in fine..pe parcurs ce mai fac cate ceva mai postez ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
am fost azi la mecanic ![]() ce am facut:mia pus distributia la punct la fix,fostul mecanic(un maaaaaaaaaaaaaaaaaare dobitoc) pusese cureaua cu un dinte mai in spate,dasta nici nu prea tragea bine si noroc ca doar cu un dinte diferenta nu mia strambat supapele la prima pornire.. mia mai reglat avansul si aerul trebuie sa iau alt capac de delco nou,ca asta e cam pricajit si ceva mai important,motorul nu era in mersul lui frumos si de ce :furtunu care intra in tulumba de la frana,de fapt acolo pe unde intra in tulumba pasaie,rasufla si mia zis sa schimb tulumba ca nush ce garnitura e dusa in ea acolo sau ceva asemanator..am tulumba,o schimb maine.cand am tras furtunu din tulumba si am pus deget acolo pe el motoru merge mai frumos.deci sa zic ca trage aer din cauza ca e tulumba in neregula.in fine..pe parcurs ce mai fac cate ceva mai postez ![]() keep up the good work imi place ce vad ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 02:12 PM |