![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Am constatat de ceva vreme ca preturile la reperele orignale BMW pe care le achizitionez de la Augsburg International au mai crescut. Imi aduc aminte prin vara ca facusem un calcul si constatasem cu bucurie ca EXACT aceleasi preturi pe care le vedeam la bmwfans.info se regaseau si la Augsburg (+TVA). Acum insa au crescut cam cu 15-20%!!!
Celalat furnizor de piese originale din iasi, Trado Motors, dealer BMW iese complet din schema incrucat preturile lui erau din start cu 30-40% mai mari decat pe site. Poate cineva sa imi confirme/infirme noua politica de preturi Augsburg? In alta ordine de idei, noi suntem totusi in UE de ceva vreme! De ce trebuie sa platim TVA pe niste produse achizionate de furnizor din Germania pe care acesta la randul sau a platit TVA statului german? Si nu-mi spuneti ca furnizorul nu plateste TVA ca nu-i asa! Un pic de adaos inteleg, trasportul, dar ha isa fim seriosi, piesele ajung la 200% in lei la enduser (la noi) fata de pretul de catalor. Asta e pura nesimtire. In plus, oare cand va aparea si in Romania REPREZENTATA BMW? Pana acum tot ce am vazut sunt dealeri, Trado, Contempo, Filaret, blabla ... -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ultimele mele experiente, comparatie preturi intre furnizorul meu de piese (care aduce piese cam la acelasi preti cu orice magazin din oras) si Bavaria, la care am sunat si am cerut preturi pentru anumite partnumber-uri:
Au fost piese la care Bavaria era mai ieftin cu 30-40%! Large toolbox: 656 lei vs doar 491 lei la Bavaria Tampon motor original: 210 lei vs doar 153 la Bavaria. E adevarat, furnizorul meu avea si solutii mai ieftine, de la producatori. Si altele pe care nu mi le amintesc acum. Piese cu aproximativ acelasi pret: Bucsa diferential: 227 lei original Bavaria, 213lei Lemforder de la furnizor. Poate ca daca furnizorul cauta pe original din Germania ar fi venit iar cu pret astronomic. Iar cel original nu are cum sa fie mai bun decat Lemforder, de fapt cred ca sunt facute chiar de ei. Si altele... Piese la care Bavaria era depasita: Bucsa punte spate: 140 lei la Bavaria, 73 lei Lemforder de la furnizor. Set fise Beru: 5-6 milioane la furnizori, foarte greu de gasit din pacate. 7 milioane la Bavaria. Cu siguranta Bavaria ar fi adus tot Beru. Si altele... Lectia pe care am invatat-o e: daca am ceva de comandat despre care sunt sigur ca vine numai pe original si valoarea e maricica, ma deplasez pana la Bavaria. Pentru ca trebuie sa merg intai sa fac comanda, platesc avans si apoi merg la ridicare. In cazul meu m-as duce pana la ei doar daca ma hotarasc sa iau trusa de scule. Restul pieselor care inca mai sunt facute de producatori mai bine le iau de la furnizori. Ca idee, cam toate bucsile pe care le-am cumparat pana acum aveau o zona razuita (iau Lemforder sau SWAG de obicei). Mi-a explicat vanzatorul de ce: sunt facute la gramada cu loturi pentru BMW original, iar cele care nu sunt livrate de BMW nu au voie sa poarte sigla BMW pe ele. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 04:45 PM |