![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
Am inceput. Motorul l-am luat de la TiL, este supus unei reconstructii si va fi urcat pe masina cat mai curand posibil. Va primi segmenti, cuzineti, curele, pompa apa, garnituri, simeringuri, esapament. Poate cineva sa imi spuna ce raport are diferentialul pentru acest motor, pe E34? Am cautat informatii pe net, dar nu am gasit nimi in privinta raportului. Mi-e cam frica sa nu se impace bine cu 2.65-ul care il am acum pe masina. De asemenea, rog pe cei ce au avut asa ceva, sa imi spuna daca modelul de 524 E34 are economentru la motorul cu pompa diesel simpla, mecanica.
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
E o veste buna pentru buzunarul meu
![]() Va fi putina bataie de cap la instalatia electrica, sper sa nu iasa o mataraie de fire acolo. Avantajul este simplitatea acestui motor la capitolul instalatie electrica, fiind si motivul pt care l-am ales. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th August 2025 - 03:23 PM |