![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
Am mers cu foarte multe BMW-uri, unele E36...altele E46 si nu numai. Am observat ca mai toate (unele mai pronuntat altele mai putin) au un zgomot infundat...undeva sub masina cand schimbi viteza...mai ales daca nu faci bine forfecarea ambreiaj acceleratie!
Cand am cumparat masina...mi se parea ca la mine zgomotul e destul de pronuntat...pana am "invatat" sa o conduc astfel incat sa nu mai faca aproape deloc. Insa nu mi se pare normal...am un prieten cu un E46 caruia ii face la absolut fiecare schimbare de viteza...oricat de bine ar debreia. El s-a obisnuit asa de tare ca nici nu-l mai aude. Care e piesa care trebuie schimbata? De la ce e? La mine face mai ales la schimbarea din 1 in 2 si din 2 in 3. This post has been edited by Alexxx: Mar 3 2008, 10:52 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 20 Joined: 9-November 07 From: Bucharest, RO Member No.: 1,269 Car: E46 320d Engine: M47 2.0d 150cp ![]() |
Multa lume se plange pe forumurile straine de asa-numita Clutch Delay Valve (CDV), situata pe conducta de lichid de frana aferenta ambreiajului. Ea consta intr-o "mufa" cu diametru interior mai mic decat al conductei si are ca scop - chipurile - sa actioneze mai lin asupra discului de ambreiaj. In realitate, se pare ca iti ia tot feeling-ul si daca stii ce sa faci cu ambreiajul, mai mult te incurca. Nu mai vorbim de uzura prematura cauzata de patinarea excesiva a discului.
Poate are o legatura cu zgomotul tau. -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 05:12 PM |