![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() beemwe - ist ![]() Group: Members Posts: 251 Joined: 4-February 07 From: Drobeta Turnu Severin Member No.: 606 Car: 320i E36 coupe Engine: m50b20 S2 ![]() |
mi-am pus alta pompa pe masina...cea veche imi curgea...si de lene ca sa schimb simeringul si sa o centricubez...am zis sa pun alta care o aveam de rezerva...am duso la pompagiu,mi-a verificat-o,am pus-o la loc si beleaua....cand pornesc motorul imi sta turat la 2000 de ture...mecanicul zicea ca ar fi din cauza ca nu aveam apa in motor si ca socul e pe apa...oricum maine ma apuc sa o bazai sa vad daca reusesc sa-i dau de cap singur...daca aveti vreo idee...adica daca va pricepeti la pompe cat de cat sau a-ti mai avut probleme de genul asta....astept o idee,ceva....
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ai suficienta apa in motor? Da, "socul" e pe apa iar daca iti lipseste multa apa (2-4 litri) nu se mai face circuit catre chestia care accelereaza motorul la rece, deci nu stie ca s-a incalzit si-l tine turat.
Cablul de acceleratie e cat de cat liber, la relanti? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 09:01 PM |