![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Am facut rost de sigla cu 735 de pus la spate si nu stiu cu ce ar fi mai indicat sa o lipesc.
Superglue nu stiu daca e cea mai buna solutie; ma gandesc sa nu atace vopseaua cumva, si pe langa asta, daca ma voi satura de ea (sigla), cand o voi da jos, sigur vor exista probleme si se va vedea urat. Prenadez-ul pute si nu e bun in cazul asta ![]() Inca un lucru: trebuie sa si reziste la situatii gen jetul de apa de la spalatorie. Sfaturi ?! ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
am uitat sa mai postez
![]() am folosit banda dublu adeziva pana la urma; 3M Am pus picatura' in sigla, apoi 3M'ul, am decupat dupa contur a.î. sa fie acoperita suprafata siglei integral, dupa care am lipit-o la locul ei pe masina si a rezistat pana acum. Aveam si niste poze, dar nu le mai gasesc. Singura problema care ma deranjeaza este ca din cauza inaltimii benzii exista o distanta de ~1mm intre caroserie si sigla....asta e Multumesc pentru toate sfaturile ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th July 2025 - 09:44 AM |