![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
||||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Simptoma unui filtru de polen imbacsit: nu mai baga aer calumea pe nici o gura de ventilatie.
Unelte necesare: o surubelnita cruce si o tubulara de 8 (posibil sa nu fie nevoie, la mine a fost) - Se deschide torpedoul. In partea de sus are 2 suruburi (fig.5-6). Apoi mai sunt 2 suruburi in spatele celor 2 guri de ventilatie de deasupra lui (fig.7). Astea mi-au dat cea mai mare bataie de cap. Trebuie o surubelnita mai subtire sa intre printre grile. Nu e problema daca raman suruburile in gura de ventilatie pt ca or sa cada cand iese torpedoul. Mai sunt 2 suruburi in partea de jos a torpedoului, care prind si placa de sub el (fig.8) ps: Becul nu este necesar sa il dati jos (fig.3-4) pt ca are firul destul de lung si nu incurca cand scoateti torpedoul. - Se scoate toata bucata care contine torpedoul si cele 2 guri de ventilatie de deasupra lui (fig.9) si se lasa in jos.. - Se scoate conducta de ventilatie care duce spre picioare. (fig.12). Are in partea de sus o clema de plastic care o tine fixa (fig.11) - In spate e un tablou cu relee si multe fire.. (fig.13). Eu n-am reusit sa dau releele jos de pe suport (nu m-am prins cum se scot + ca era intuneric) asa ca am demontat suportul cu totul. Este necesara cheia tubulara de 8. - Apoi se vede un fel de rotita (fig.14) de care se invarte si iese. Asta este capacul filtrului. Dupa ce se inlatura se vede filtrul. Sa il trageti usor ca e plin de praf si de frunze&ganganii ![]() - Cel nou e perfect drept, dar daca il studiati o sa vedeti ca are niste puncte care se rup sa-i permita sa se curbeze. Nu intra in carcasa daca nu sunt rupte punctele alea.(fig.16). - Se introduce la locul lui si se urmeaza pasii inversi demontarii.. La montaj cele mai mari batai de cap mi le-au dat capacul filtrului (fig.17) si cele doua suruburi din spatele gurilor de ventilatie (15 min am stat sa il pun pe ultimul ![]() Timp de lucru: ~30min. Later edit: Nu dati drumul la ventilatie cand nu e filtrul pus. Eu eram curios daca din cauza filtrului nu baga aer si am dat drumul pe viteza 4 si tot praful de acolo mi-a intrat in fata ![]() |
|||
|
||||
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
prima data e mai greu, eu il schimbam o data pe an (timp de 5 ani) si deja faceam schimbul "cu ochii inchisi"
![]() suportul ala cu relee se da jos cu totul, are 2 suruburi (parca de 8mm) , nu se scot releele de pe el diferenta e mare? acum ai debit suficient? -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th July 2025 - 07:28 AM |