Feb 29 2008, 12:26 PM
Post
#1
|
||||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
Simptoma unui filtru de polen imbacsit: nu mai baga aer calumea pe nici o gura de ventilatie.
Unelte necesare: o surubelnita cruce si o tubulara de 8 (posibil sa nu fie nevoie, la mine a fost) - Se deschide torpedoul. In partea de sus are 2 suruburi (fig.5-6). Apoi mai sunt 2 suruburi in spatele celor 2 guri de ventilatie de deasupra lui (fig.7). Astea mi-au dat cea mai mare bataie de cap. Trebuie o surubelnita mai subtire sa intre printre grile. Nu e problema daca raman suruburile in gura de ventilatie pt ca or sa cada cand iese torpedoul. Mai sunt 2 suruburi in partea de jos a torpedoului, care prind si placa de sub el (fig.8) ps: Becul nu este necesar sa il dati jos (fig.3-4) pt ca are firul destul de lung si nu incurca cand scoateti torpedoul. - Se scoate toata bucata care contine torpedoul si cele 2 guri de ventilatie de deasupra lui (fig.9) si se lasa in jos.. - Se scoate conducta de ventilatie care duce spre picioare. (fig.12). Are in partea de sus o clema de plastic care o tine fixa (fig.11) - In spate e un tablou cu relee si multe fire.. (fig.13). Eu n-am reusit sa dau releele jos de pe suport (nu m-am prins cum se scot + ca era intuneric) asa ca am demontat suportul cu totul. Este necesara cheia tubulara de 8. - Apoi se vede un fel de rotita (fig.14) de care se invarte si iese. Asta este capacul filtrului. Dupa ce se inlatura se vede filtrul. Sa il trageti usor ca e plin de praf si de frunze&ganganii - Cel nou e perfect drept, dar daca il studiati o sa vedeti ca are niste puncte care se rup sa-i permita sa se curbeze. Nu intra in carcasa daca nu sunt rupte punctele alea.(fig.16). - Se introduce la locul lui si se urmeaza pasii inversi demontarii.. La montaj cele mai mari batai de cap mi le-au dat capacul filtrului (fig.17) si cele doua suruburi din spatele gurilor de ventilatie (15 min am stat sa il pun pe ultimul Timp de lucru: ~30min. Later edit: Nu dati drumul la ventilatie cand nu e filtrul pus. Eu eram curios daca din cauza filtrului nu baga aer si am dat drumul pe viteza 4 si tot praful de acolo mi-a intrat in fata |
|||
|
|
||||
![]() |
Feb 29 2008, 12:37 PM
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
prima data e mai greu, eu il schimbam o data pe an (timp de 5 ani) si deja faceam schimbul "cu ochii inchisi"
suportul ala cu relee se da jos cu totul, are 2 suruburi (parca de 8mm) , nu se scot releele de pe el diferenta e mare? acum ai debit suficient? -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
|
florin83 DIY: Schimbare filtru de polen Feb 29 2008, 12:26 PM
florin83 cred ca am si alta problema la ventilatie..
pe la... Feb 29 2008, 12:40 PM
bogdankirk Daca se aude ca un suierat am avut problema asta l... Dec 6 2008, 09:04 PM
Darren QUOTE (florin83 @ Feb 29 2008, 12:26 PM) ... Dec 8 2008, 12:49 AM
MirceaRM Florin83 ms de informatii.
Mi-am luat ieri un filt... Apr 17 2009, 02:05 PM
p4n73r0n QUOTE (MirceaRM @ Apr 17 2009, 02:05 PM) ... May 27 2009, 09:35 PM
baubau intradevar te-ai chinuit sa scoti si sa bagi la lo... Nov 1 2009, 07:23 PM
Klaxu Salutare...eu am un 316i din 1992 care nu are A/C.... Oct 31 2015, 06:45 PM![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th October 2025 - 05:42 AM |