![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
deci de ceva timp mi-a tot facut figuri mufa de pe grup de la vitezometru .cand mergea cand nu.m-am uitat la ea firele ok am impinso calumea inauntru..asta seara nu a mai mers deloc. totodata ,consumul instant a inceput sa nu mai indice decat minim sau maxim,minim cand nu calc accel ,maxim cand calc ,indiferent de turatie .are idee cineva daca consumul instant are legatura cu bunul mers al vitezometrului ?astept sfatur &pareri .mersi
![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Schemele de mai sus imi spun asa:
Fuel Economy Gauge primeste de la motronic urmatoarele semnale: - Engine speed - Present fuel rate output Dar nu spune ca sunt singurele variabile care determina consumul afisat. Schemel sunt relative la unitatea Motronic, ne trebuie schema relativa la econometru, numai de acolo o sa stim exact ce intra ci ce nu. Uite, de exemplu daca ma uit pe schema 1360-5 pot trage concluzia ca econometrul afiseaza DOAR pe baza engine speed. FALS demonstrat cu cateva scheme deasupra. Deci pana acum ne-ai confirmat ca econometrul afiseaza in functie de engine speed (despre asta am inca dubii pentru ca scrie tahometru/econometru, ceea ce poate sa insemne ca-i pentru acel dispozitiv care contine tahometrul si econometrul, fiind pe acelasi "ceas" deci speed poate fi doar pentru tahometru, cunoscut noua ca turometru) si fuel rate. Dar nu rezulta de nicaieri ca sunt singurele care determina valoarea rezultata. Ce ii impiedica sa compuna acel semnal de la computer cu semnalul de la vitezometru? O operatie de impartire se poate face cu un circuit relativ simplu, chiar in bord. Edit: am gasit manual de 528e cu motronic, ia uite ce zice schema: ceasul de turometru+econometru ("tach/fuel economy gauge") are trei input-uri: - tach input (cel mai probabil folosit doar de turometru) - nu vine de la motronic. Ia semnal din aceeasi sursa ca si motronicul. - speed output-ul vitezometrului - fuel rate input - singurul semnal care vine direct din motronic QED -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th August 2025 - 12:46 AM |