![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
deci de ceva timp mi-a tot facut figuri mufa de pe grup de la vitezometru .cand mergea cand nu.m-am uitat la ea firele ok am impinso calumea inauntru..asta seara nu a mai mers deloc. totodata ,consumul instant a inceput sa nu mai indice decat minim sau maxim,minim cand nu calc accel ,maxim cand calc ,indiferent de turatie .are idee cineva daca consumul instant are legatura cu bunul mers al vitezometrului ?astept sfatur &pareri .mersi
![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
La mine sigur are legatura viteza cu consumul instant... Cel mai clar e faptul ca mergand pe liber (scoasa din viteza), la relanti, consumul instant variaza in functie de viteza de deplasare.
Si in mers constant, daca sunt in treapta a 2-a la 2000 RPM am un consum instant, daca sunt in a 4-a la 2000 RPM am alt consum instant, mai mic. Totul e bazat pe observatie directa, fara sa stau sa analizez vreo schema. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th August 2025 - 12:47 AM |