![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
deci de ceva timp mi-a tot facut figuri mufa de pe grup de la vitezometru .cand mergea cand nu.m-am uitat la ea firele ok am impinso calumea inauntru..asta seara nu a mai mers deloc. totodata ,consumul instant a inceput sa nu mai indice decat minim sau maxim,minim cand nu calc accel ,maxim cand calc ,indiferent de turatie .are idee cineva daca consumul instant are legatura cu bunul mers al vitezometrului ?astept sfatur &pareri .mersi
![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Aproape sigur n-are.
![]() Consumul este calculat de ECU pe care nu-l intereseaza viteza deplasare a masinii ci "viteza" motorului, adica RPM. Informatia este transmisa de ECU in ceasuri printr-un fir. (unul singur, negru de 0.5) Si mie mi-a facut o data sau de doua ori asa acum vreun an sau doi...complet aiurea, in mers. A doua zi si-a revenit si n-am mai avut problema asta de atunci. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Aproape sigur n-are. Atunci de ce daca cobor de pe un deal (viteza creste) cu cutie in N scade consum instant cand creste viteze? ca sigur turatia de relanti ramane neschimbat. Si, cand calc pe autostrada acceleratie, crestere de consum instant nu e la fel de mult ca la acceleratie in oras, la aceasi turatie si acceleratie la fel de mult apasat. Viteze are o influenta, cred ca si ECU 'stie' viteza. Adica, la motronic 1.3.Uite pe http://www.e21bmw.net/tech/motronic.php : Motronic ECU Pinout: 29 Black/White Vehicle Speed input![]() Si atunci de ce intr-a 4-a la 2000rpm@60km/h am consum 8 si la intr-a 5-a la ~4000rpm@160km/h am consum tot 8? Pentru ca viteza de deplasare difera? Hell no!ECU iti calculeaza consumul in functie de engine rpm si load. Cred ca ai tu altfel de calcul la baza decat am eu. Si nu e prea corect, nu cred ca masina ta consuma 8 la 160km/ora..
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Atunci de ce daca cobor de pe un deal (viteza creste) cu cutie in N scade consum instant cand creste viteze? ca sigur turatia de relanti ramane neschimbat. Si, cand calc pe autostrada acceleratie, crestere de consum instant nu e la fel de mult ca la acceleratie in oras, la aceasi turatie si acceleratie la fel de mult apasat. Viteze are o influenta, cred ca si ECU 'stie' viteza. Adica, la motronic 1.3.Uite pe http://www.e21bmw.net/tech/motronic.php : Motronic ECU Pinout: 29 Black/White Vehicle Speed inputCred ca ai tu altfel de calcul la baza decat am eu. Si nu e prea corect, nu cred ca masina ta consuma 8 la 160km/ora.. Deja am umplut de sange subiectul asta. O sa pun maine schema ORIGINALA BMW, nu de pe vreun site pe care pot sa ma apuc sa scriu si eu tot felul de traznai si altii sa se ia dupa ele si sa-si dea foc cum vad ca e la moda. O sa pun deasemenea si schema care arata exact cum firele din grup se duc direct in ceasuri si atat. Imi pare rau ca nu mai stiu in momentul asta unde aveam pozele cu consumul, dar iti promit ca le caut si le postez. Daca cumva nu le mai gasesc, cu primul drum afara fac poze din nou. Ca fapt divers, cat vrei sa consume un 1.8 la 160? 12%? 250km la drum afara, viteza medie 100km/h mi-a scos 6.5%. Cand o sa te apuci de facut n+1 instalatii (atat de interior cat si de motor) si sa rezolvi cele mai bizare probleme macar la ordin de fiecare saptamana poate o sa intelegi mai bine. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
bai eu chiar nu vroiam sa va luati la cearta
![]() ![]() ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 03:24 AM |