IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> nu imi mai merge consumul instant, imi arata ori minim ori maxim
ionusunt
post Feb 13 2008, 12:57 AM
Post #1


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



deci de ceva timp mi-a tot facut figuri mufa de pe grup de la vitezometru .cand mergea cand nu.m-am uitat la ea firele ok am impinso calumea inauntru..asta seara nu a mai mers deloc. totodata ,consumul instant a inceput sa nu mai indice decat minim sau maxim,minim cand nu calc accel ,maxim cand calc ,indiferent de turatie .are idee cineva daca consumul instant are legatura cu bunul mers al vitezometrului ?astept sfatur &pareri .mersi cool.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
316i
post Feb 13 2008, 02:22 PM
Post #2


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Aproape sigur n-are. laugh.gif
Consumul este calculat de ECU pe care nu-l intereseaza viteza deplasare a masinii ci "viteza" motorului, adica RPM. Informatia este transmisa de ECU in ceasuri printr-un fir. (unul singur, negru de 0.5)
Si mie mi-a facut o data sau de doua ori asa acum vreun an sau doi...complet aiurea, in mers. A doua zi si-a revenit si n-am mai avut problema asta de atunci.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Feb 13 2008, 09:05 PM
Post #3


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (316i @ Feb 13 2008, 02:22 PM) *
Aproape sigur n-are. laugh.gif Consumul este calculat de ECU pe care nu-l intereseaza viteza deplasare a masinii ci "viteza" motorului, adica RPM. Informatia este transmisa de ECU in ceasuri printr-un fir. (unul singur, negru de 0.5)Si mie mi-a facut o data sau de doua ori asa acum vreun an sau doi...complet aiurea, in mers. A doua zi si-a revenit si n-am mai avut problema asta de atunci.
Atunci de ce daca cobor de pe un deal (viteza creste) cu cutie in N scade consum instant cand creste viteze? ca sigur turatia de relanti ramane neschimbat. Si, cand calc pe autostrada acceleratie, crestere de consum instant nu e la fel de mult ca la acceleratie in oras, la aceasi turatie si acceleratie la fel de mult apasat. Viteze are o influenta, cred ca si ECU 'stie' viteza. Adica, la motronic 1.3.Uite pe http://www.e21bmw.net/tech/motronic.php : Motronic ECU Pinout: 29 Black/White Vehicle Speed input
QUOTE (316i @ Feb 13 2008, 08:41 PM) *
Si atunci de ce intr-a 4-a la 2000rpm@60km/h am consum 8 si la intr-a 5-a la ~4000rpm@160km/h am consum tot 8? Pentru ca viteza de deplasare difera? Hell no!ECU iti calculeaza consumul in functie de engine rpm si load.
Cred ca ai tu altfel de calcul la baza decat am eu. Si nu e prea corect, nu cred ca masina ta consuma 8 la 160km/ora..


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Feb 15 2008, 01:00 AM
Post #4


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



QUOTE (bartro @ Feb 13 2008, 09:05 PM) *
Atunci de ce daca cobor de pe un deal (viteza creste) cu cutie in N scade consum instant cand creste viteze? ca sigur turatia de relanti ramane neschimbat. Si, cand calc pe autostrada acceleratie, crestere de consum instant nu e la fel de mult ca la acceleratie in oras, la aceasi turatie si acceleratie la fel de mult apasat. Viteze are o influenta, cred ca si ECU 'stie' viteza. Adica, la motronic 1.3.Uite pe http://www.e21bmw.net/tech/motronic.php : Motronic ECU Pinout: 29 Black/White Vehicle Speed inputCred ca ai tu altfel de calcul la baza decat am eu. Si nu e prea corect, nu cred ca masina ta consuma 8 la 160km/ora..

Deja am umplut de sange subiectul asta. O sa pun maine schema ORIGINALA BMW, nu de pe vreun site pe care pot sa ma apuc sa scriu si eu tot felul de traznai si altii sa se ia dupa ele si sa-si dea foc cum vad ca e la moda. O sa pun deasemenea si schema care arata exact cum firele din grup se duc direct in ceasuri si atat.
Imi pare rau ca nu mai stiu in momentul asta unde aveam pozele cu consumul, dar iti promit ca le caut si le postez. Daca cumva nu le mai gasesc, cu primul drum afara fac poze din nou.
Ca fapt divers, cat vrei sa consume un 1.8 la 160? 12%? 250km la drum afara, viteza medie 100km/h mi-a scos 6.5%.
Cand o sa te apuci de facut n+1 instalatii (atat de interior cat si de motor) si sa rezolvi cele mai bizare probleme macar la ordin de fiecare saptamana poate o sa intelegi mai bine.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Feb 15 2008, 01:29 AM
Post #5


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



bai eu chiar nu vroiam sa va luati la cearta sad.gif nu asta a fost intentia deschideriii topicului acesta ,ci a ma lamuri cu siguranta despre problema aparuta .mersi oricum de sfaturi am avut ce citi tongue.gif voi schimba mufa de pe diff ca nu mai da semne de viata . NU VA MAI CERTATI !!! peace &love biggrin.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic
- ionusunt   nu imi mai merge consumul instant   Feb 13 2008, 12:57 AM
- - TiL   Aproape sigur are legatura... Consumul ar trebui s...   Feb 13 2008, 12:18 PM
- - 316i   Aproape sigur n-are. Consumul este calculat de E...   Feb 13 2008, 02:22 PM
|- - bartro   QUOTE (316i @ Feb 13 2008, 02:22 PM) Apro...   Feb 13 2008, 09:05 PM
|- - 316i   QUOTE (bartro @ Feb 13 2008, 09:05 PM) At...   Feb 15 2008, 01:00 AM
|- - ionusunt   bai eu chiar nu vroiam sa va luati la cearta nu ...   Feb 15 2008, 01:29 AM
- - TiL   Daca nu are, de unde sie viteza de deplasare? ca a...   Feb 13 2008, 04:05 PM
|- - 316i   QUOTE (TiL @ Feb 13 2008, 04:05 PM) Daca ...   Feb 13 2008, 08:41 PM
- - MeHigh   @316i - ma ofer voluntar la o tura cu masina, cu s...   Feb 13 2008, 04:36 PM
- - TiL   Ma gandesc ca firul de la computer da debitul de b...   Feb 13 2008, 06:22 PM
- - 316i   Daca voi stiti mai bine decat schemele electrice d...   Feb 13 2008, 08:26 PM
- - TiL   Vladut, cred ca te apropii de ce spuneam mai sus. ...   Feb 14 2008, 01:03 PM
- - Sorin   cum a spus vlad consumul instant este dat de tura...   Feb 14 2008, 01:35 PM
- - TiL   Andrei, stiu ca am luat-o pe aratura rau de tot, d...   Feb 15 2008, 01:46 PM
|- - bartro   Eu nu ma cert cu nimeni.. numai ca sunt destul de ...   Feb 15 2008, 02:39 PM
- - georgem   La mine sigur are legatura viteza cu consumul inst...   Feb 15 2008, 03:11 PM
- - 316i   Zo, dupa schemele astea eu nu ma mai contrazic cu ...   Feb 15 2008, 09:03 PM
|- - bartro   am sters ce am scris mai devreme, era prea off-top...   Feb 15 2008, 09:42 PM
- - TiL   Schemele de mai sus imi spun asa: Fuel Economy Ga...   Feb 15 2008, 09:47 PM
- - 316i   Cu asta chiar am terminat ca m-am plictisit.   Feb 16 2008, 01:49 AM
- - TiL   Sah! N-ai pus schema econometrului Am pus-o e...   Feb 16 2008, 02:15 AM
- - ionusunt   deci da de la mufa de pe diff era atunci problema....   Sep 23 2009, 01:59 PM


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th June 2025 - 03:24 AM