![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
deci de ceva timp mi-a tot facut figuri mufa de pe grup de la vitezometru .cand mergea cand nu.m-am uitat la ea firele ok am impinso calumea inauntru..asta seara nu a mai mers deloc. totodata ,consumul instant a inceput sa nu mai indice decat minim sau maxim,minim cand nu calc accel ,maxim cand calc ,indiferent de turatie .are idee cineva daca consumul instant are legatura cu bunul mers al vitezometrului ?astept sfatur &pareri .mersi
![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
cum a spus vlad consumul instant este dat de turatie , turatia este data de timpul injectoarelor, avans si aer
calculul este l/100km in cazul meu la 60 km/h la 2000rpm am 6% la 3000 rpm am tot 6.5-7% iar la 130 in tr a 5-a am ~7% , un pic tine cont si de viteza , daca nu ar tine cont de ce daca merg cu 5km/h nu se ridica acul de consum din cate stiu si ion a avut o problema asemanatoare si se lega direct de aceste lucruri vitezometrul fluctua si conumul instant nu mergea -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th August 2025 - 12:45 AM |