![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Nu de mult timp am luat de la cineva gratis
![]() edit:vad ca in poze arata cam ciobit pe la muchii/colturi dar cred ca de la poza apare asa,in realitate arata f bine This post has been edited by db85amd: Jan 17 2008, 12:07 AM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
N-am mai vazut E28 cu lemn pana acum, cred ca nici macar in poze. Ai fi unic
![]() Nu prea sunt multi admiratori ai "mobilei" in vehicul, dar cred ca n-ar da rau la o masina veche. Mai ales daca are lacul bun pe ea. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
N-am mai vazut E28 cu lemn pana acum, cred ca nici macar in poze. Ai fi unic ![]() Nu prea sunt multi admiratori ai "mobilei" in vehicul, dar cred ca n-ar da rau la o masina veche. Mai ales daca are lacul bun pe ea. Acum de cand tot bricolez la casa de zor, reconditionatul unuei scanduri e floare la ureche, mai ales ca am si compresor. Tot ce trebuie facute sa fie pregatita suprafata foarte bine, lac poliuretanic si caompresor, ca sa fie intins uniform. Cat priveste lipitul.............., ma interesez exact ce anume trebuie. ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Acum de cand tot bricolez la casa de zor, reconditionatul unuei scanduri e floare la ureche, mai ales ca am si compresor. Tot ce trebuie facute sa fie pregatita suprafata foarte bine, lac poliuretanic si caompresor, ca sa fie intins uniform. Cat priveste lipitul.............., ma interesez exact ce anume trebuie. ![]() ok..cercurile care vin la butoane aeroterma si placuta dintre volan si consola sunt lemn% doar partea mai lunga de pe torpedo are pe spate tabla de aluminiu,pt ca ffind mai lunga ar fi tins sa flambezesi sa plezneasca la o scoatere mai neatenta sau manipulare gresita. -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 63 Joined: 1-February 08 From: Gaesti Member No.: 1,445 Car: E21 Engine: M10 ![]() |
ok..cercurile care vin la butoane aeroterma si placuta dintre volan si consola sunt lemn% doar partea mai lunga de pe torpedo are pe spate tabla de aluminiu,pt ca ffind mai lunga ar fi tins sa flambezesi sa plezneasca la o scoatere mai neatenta sau manipulare gresita. Eu cred ca la mai toate masinile mai vechi si care sunt considerate de lux sau limuzine sunt puse ceva accesorii de lemn sau poate cine stie........''Mahon''????? ![]() Eu zic totusi sa incerci sa le aplici pe bord macar sa vezi cum da asa..........pt scurt timp. Salutare ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 10:45 AM |