![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 57 Joined: 24-October 07 From: Romania , Tg-Jiu Member No.: 1,234 Car: E30 325i , E21 318 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
Vreau sa schimb motorul de pe rechin ... am un E21 318 carburator Pierbourg 2B4 .. nu mai reusesc de nici o culoare sa ii dau de cap ... m-am gandit ca o varianta ar fi schimbarea motorului cu totul .. are cineva idee ce motoare se potrivesc pe cutie si in suporti ?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
asa zic si eu ca bartro,daca in afara carburatorului care nu ii mia dai de cap,motorul e bun,nu renunta la el,fal tot pe asta,injectia e mai complicata,deja eu care am trecut de la 1.8 carb la 2.0 injectie ma gandesc ca la asta daca ma lasa ceva in drum nu mai e ca la carb sa il fac pe loc...ca motoare cum a zis si bartro,s-ar potrivi tot ceva m10 de la alte bmw in 4 cilindri.dar daca gasesti motorpe injectie de la urs sau altceva,poate il gasesti si cu cutia in 5 trepte..si,schimband motorul cu unul pe injectie,vor mai fi si alte schimbari.daca ii schimbi cutia,nu vei mai avea cablul de vitez pe ea,la injectie e cu mufa pe grup,electronic.eu cand miam pus motoru de 2.0i de la e28 am transplantat si instalatia masinii,ca sa imi functioneze tot la bord-consum,turometru,vitezometru..daca vrei mia vb pe ID mess db85amd@yahoo.com si...succes
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 12:01 AM |