![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
intrebarea este daca pot sa pun turbo pe motorul actual si ce mi-ar trebui?..astept pareri si sfaturi....Multumesc..
-------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Nu sunt sigur, e posibil ca pompa mecanica de diesel aspirat sa se descurce si cu turbo, pentru ca intrarea pentru furtunul care da presiunea din admisie exista. Am mai auzit vorbe cum ca ar trebui reglata pompa de injectie daca treci la turbo. Nu sunt prea priceput, dar ma gandesc ca daca o pompa e bine reglata si poate primi turbo, atunci nu-i trebuie nici un reglaj, pentru ca ea va da debit suplimentar doar in functie de presiunea din admisie.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 09:57 AM |